killerboy85 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 jeg lurer på hvordan jeg kan blir lieutenant? kan jeg bare bli det med å spille mer ranked match eller kan jeg bli lieutenant ved å fortsatt spille sosical match? har nå gunnery sergeant grade 1 nå. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det spørs. Har du høy nok skill kan du spille social og ranke opp. Du trenger både EXP og skill for å ranke opp. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 du må komme opp i rank 10 eller noe og så må du ein del exp Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) okey, synst bare at ranked match var utrolig vanskelig motstandere å spiller mot edit: er det mulig å få skills på andre måter enn å spille ranked match? Endret 22. januar 2008 av killerboy85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skill poeng får du kun ved å spille Ranked Match. Du kan jo selvfølgelig spille forskjellige typer Ranked Match, men for å gå fort opp i Skill anbefaler jeg Lone Wolf. Jeg gikk ra 28 til 36 på noen få timer for noen dager siden. For å få opp kun EXP'en din er vel Social matches ett mye bedre valg, da du møter alle slags mennesker. Jeg har i det siste begynt å spille Rumble Pit da man ofte møter folk som er under deg nivå-messig ettersom Social playlister ikke bryr seg om Skill. Det fjør jo at jeg har fått ca 90 EXP av 100 kamper i Rumble Pit. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har i det siste begynt å spille Rumble Pit da man ofte møter folk som er under deg nivå-messig ettersom Social playlister ikke bryr seg om Skill. Det kjipe er at det egentlig er jævlig mange som tenker slik, så det er ofte man møter folk som er pritty sickly gudde. Jal niggas nåo vat-aj min? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jal niggas nåo vat-aj min? Wørd to your mother. (egentlig ikke...) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Wørd to your mother. Vatt de hell has mai mådder tu du wid diss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå