Gå til innhold

Verdens beste mobil skal kåres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ligger de til grunn når de skal nomminere telefonen?

SE har jo ikke klart å produsere en W910i uten bugs i programvaren.

Lg er ett tullemerke, og samsung G600 har 5mpx men uten blitz. Eneste fordelen med den er størrelsen på telefon i forhold til kamera.

Håper virkelig 6500Classic vinner, selv om den har integrert minne og ingen mulighet for større lagrings kapasitet. Den ser i alle fall stilig ut og har lite feil. Men ser ingen grunn for at noen av disse telefonene burde være nominert.

Lenke til kommentar
Hva ligger de til grunn når de skal nomminere telefonen?

SE har jo ikke klart å produsere en W910i uten bugs i programvaren.

Lg er ett tullemerke, og samsung G600 har 5mpx men uten blitz. Eneste fordelen med den er størrelsen på telefon i forhold til kamera.

Håper virkelig 6500Classic vinner, selv om den har integrert minne og ingen mulighet for større lagrings kapasitet. Den ser i alle fall stilig ut og har lite feil. Men ser ingen grunn for at noen av disse telefonene burde være nominert.

Dette er det latterligste innlegget jeg har sett i dette forumet på lenge! Hva slags argumenter er det du kommer med? "Lg er et tullemerke?" Hvis du har prøvd den nominerte LG telefonen KU990 tror jeg nok du endrer mening ganske raskt! Tenk deg mer om før du spyr ut med dårlige kommentarer.

Endret av enterhaa
Lenke til kommentar

LG har helt klart vært et tullemerke. En av de første LG-telefonene folk kunne betegnelsen/merkenavnet på her i Norge, var KG800 (Chocolate). Tror jeg heller hadde valgt en telefon fra Ikea da det eneste denne telefonen kan er å se bra ut. Fikk vel også 9/10 telefoner i retur etter diverse SW-feil.

Det er mulig de nå lager et fåtall ok og kanskje en eller to bra telefoner (som den nominerte KU990).

(Og før dere sier noe; LG-modeller som ikke selges i Norge gjelder ikke.)

---------------------------------------

Jeg misliker sterkt slike bransjestyrte kåringer. Nei, gi oss flere uavhengige og kritiske artikler som denne: Den perfekte mobilen finnes ikke.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Det finnes da bedre tlf på markedet enn de som er nevnt her. Ser jo nesten ut som om dem bare har hatt en liste og valgt noen tilfeldige på et dårlig nach.

Spes Nokiaen stusser jeg litt over..

Her har de vel ikke gått i samme felle som amobil som prioriterer halvgode funksjoner fremfor funksjoner som virkelig er funksjonelle. Nokia har mange avanserte telefoner med STORE svakheter. Her er det snakk om kvalitet, og ikke kvantitet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...