kjottboller Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Rasisme i arbeidslivet Hei! Jeg er en skoleelev som har fått i oppgave, sammen med noen andre medelever, å finne ut mer om rasisme i arbeidslivet. Jeg er den i gruppen som har som oppgave å se nærmere på hvilken måte enkeltindivider av annen etnisk bakgrunn blir behandlet annerledes i jobbsammenheng og hvorfor? Hvis du tilfeldigvis er av en annen etnisk bakgrunn enn den hvite (med mindre du er hvit i huden og har opplevd å bli behandlet rasistisk av noen av forskjellig etnisk bakgrunn enn deg selv), hadde vi satt veldig stor pris på om du tok deg tid til å svare på noen enkle og raske spørsmål. Du trenger ikke å ha opplevd noe stort i sammenheng med rasisme i arbeidslivet, for husk at for oss er få svar bedre enn ingen svar. Svar raskest mulig. På forhånd, takk! "Har du noen gang blitt behandlet annerledes i jobbsammenheng grunnet din kulturbakgrunn og/eller rasebakgrunn? Om forrige spørsmål appellerer til deg, fortell litt om hvor og når dette fant sted. Hvordan fikk denne behandlingen deg til å føle deg? Har denne behandlingen hatt noe negativ eller positiv innvirkning på deg i senere tid? Hvorfor tror du at noen av annen utenlandsk bakgrunn, rasebakgrunn eller kulturbakgrunn i noen tilfeller blir behandlet annerledes i jobbsammenheng? Om du kjenner noen som har opplevd dette, fortell kort om deres opplevelser." Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har du ikke allerede en tråd?? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=899157 Lenke til kommentar
kjottboller Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Har du ikke allerede en tråd??https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=899157 Jo, men jeg tenkte at innlegget mitt begynte å havne litt langt ned på listene, og jeg er ute etter at folk skal legge merke til det. Det haster nemlig med tanke på å få svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå