sven79 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Heisann! Skal kjøpe inn et lager av datamus til jobben. Lurer på hva jeg bør gå for. Noen som har noen gode tips til hva jeg kunne sjekke litt ekstra ut?! Det må være USB-kontakt og laser... Godt håndtverk er også noe som jeg vil vurdere! Jo billigere, jo bedre På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Når vi kjøper et parti med mus her på huset, så kjøper vi bare inn standardmus fra Logitech. Helt kurante mus, med to knapper og scroll. Vet ikke hvor mye vi betaler for disse, men det kan ikke være mye rart. Litt mer avansert: Logitech LX3. 235,- Er laser et must?: Logitech MX400. 329,- Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Microsoft Intelli 3.0, klart beste valget, du får en mus som fungerer til alt og varer i år med tungt/lett bruk.Pris rundt 295kr. om du ikke vil betale det http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314900 <-- bør være et bra valg:) Endret 22. januar 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå