Xell Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Brukte for noen år tilbake dette lille programmet, og hadde stor glede av gjevlig gratis pizza fra Peppe's. Tenkte jeg skulle se om det fortsatt eksisterte, men selvom jeg får mange treff når jeg søker har det ikke de siste dagene vært mulig å følge disse linkene. Er det noen her som intill nylig har benyttet seg av dette programmet og kan bekrefte om det er dødt eller levende?? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Fikk meg en cd en gang for ett par år siden, etter å ha brukt digilog.. tror det nå er over ett år siden de la ned virksomheten. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Digilog la ned virksomheten i Norge for et år siden omtrent. De hadde da planer om å starte opp igjen med et nytt konsept, men jeg tror ikke det har skjedd eller noengang kommer til å skje. De siste måneden før nedleggingen kunne man heller ikke bruke de oppsparte poengene sine...også jeg som hadde et par tusen til gode :sad: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Takk. Da slipper jeg hvertfall å lete mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå