Groet Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 DA ER DAGEN HER. gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 WHEN I DIE, BURY ME IN SMOKE! Down er faen meg guder live. Like fandenivolds bra som forrige gang jeg så de. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dæven døtte. For en herlig konsert. =D Lenke til kommentar
Groet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 I concur. fantastisk konsert. traff på Pepper ved t-skjorte-boden etterpå, sabla fin fyr. også Satyr og Frost på slutten av Bury Me In Smoke da Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Æsj :/ Ikke noe morsomt at folk sier det var en bra konsert. Hva spillte de da? :] Ja, virker som om du er mer Pepper fan enn du er fan av Down, Groet. Ikke noe negativt med det, COC er suverent Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 01. Underneath Everything 02. The Path 03. Lysergik Funeral Procession 04. Pillars Of Eternity 05. Three Suns And One Star 06. Lifer 07. Swan Song 08. Mourn 09. Ghost Along The Mississippi 10. Learn From This Mistake 11. N.O.D. 12. Beneath The Tides 13. On March The Saints 14. Losing All 15. Eyes Of The South Encore: 16. Doobinterlude 17. New Orleans Is A Dying Whore 18. Stone The Crow 19. Jail 20. Bury Me In Smoke ca sånn Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Glenn har klisterhjerne. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) jeg elsker Down, såvel som CoC. jeg var riktignok der iført CoC-skjorte, og MÅTTE selvsagt spørre Pepper om når de skulle turnere igjen han var rett og slett jævlig grei og imøtekommende, han lo godt da jeg spurte hvordan det var signere sin egen panne (han signerte pepperchristen bakpå genseren min) :!: støtte på Phil før konserten, han er litt mer tilbakeholdende, ba oss vente med bilder til etter konserten. men jeg skjønner det godt, han er veldig preget av de siste 15~ årene. vi viste ham dog veien til metal-sjappa 'sound of noise' rett ved siden av rockefeller, det sto 'Norwegian Black Metal' bakpå jakka hans men på scena var han STOR!! han er mye bedre nå enn for noen få år siden, og selv da var han noe for seg selv. mener de åpnet med Pillars of Eternity(*). skal godt gjøres å savne noe i setlisten deres, da de spiller i to timer og stort sett alle låtene de noen gang har laget er av den sorten som får deg til å drite både murstein og grunnmur med en gang du hører åpningsriffet. edit(*): underneath everything altså? jaja, var vel akkurat på den tiden jeg var minst edru, fikk headbanga av mer det meste av rusen etterhvert Endret 26. mars 2008 av Groet Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Oi, ikke verst bare å få hilse på noen av gutta imo. Klarer ikke dra på konsert uten å ta noen øl, og når siste bussen går hjem klokken halv ett betyr det at jeg ikke er i seng før 4, ikke så morsomt å stå opp klokken halv 6 da. Såklart det er en dårlig unnskyldning, men jeg kan ikke finne på noen til neste konsert. Selvfølgelig er Phil litt mer innadvendt, men alle som kjenner historien hans skjønner vel hvorfor. Kjøpte meg faktisk issue no. 36 av Decibel kun for å lese intervjuet med Phil og gjengen. Ser ut som om han er 10 år yngre nå enn når de f.eks. spillte med Satyricon. Rart de ikke spillte I Scream og Investing In Fear, men når jeg ikke var der gjør det jo egentlig ikke så mye Lenke til kommentar
Taters Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Før Hail The Leaf på setlisten! Utrolig kveld! Jeg fikk tatt Philip i hånda mitt i Bury Me In Smoke etter at å ha crowdsurfa fram til scenen!!! Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå