Gå til innhold

Down @ Rockefeller 25 Mars 2008


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

01. Underneath Everything

02. The Path

03. Lysergik Funeral Procession

04. Pillars Of Eternity

05. Three Suns And One Star

06. Lifer

07. Swan Song

08. Mourn

09. Ghost Along The Mississippi

10. Learn From This Mistake

11. N.O.D.

12. Beneath The Tides

13. On March The Saints

14. Losing All

15. Eyes Of The South

 

Encore:

 

16. Doobinterlude

17. New Orleans Is A Dying Whore

18. Stone The Crow

19. Jail

20. Bury Me In Smoke

 

 

ca sånn

Lenke til kommentar

jeg elsker Down, såvel som CoC. jeg var riktignok der iført CoC-skjorte, og MÅTTE selvsagt spørre Pepper om når de skulle turnere igjen :p han var rett og slett jævlig grei og imøtekommende, han lo godt da jeg spurte hvordan det var signere sin egen panne (han signerte pepperchristen bakpå genseren min) :!: støtte på Phil før konserten, han er litt mer tilbakeholdende, ba oss vente med bilder til etter konserten. men jeg skjønner det godt, han er veldig preget av de siste 15~ årene. vi viste ham dog veien til metal-sjappa 'sound of noise' rett ved siden av rockefeller, det sto 'Norwegian Black Metal' bakpå jakka hans :p men på scena var han STOR!! han er mye bedre nå enn for noen få år siden, og selv da var han noe for seg selv.

 

anselmoapeshitto4.png

 

mener de åpnet med Pillars of Eternity(*). skal godt gjøres å savne noe i setlisten deres, da de spiller i to timer og stort sett alle låtene de noen gang har laget er av den sorten som får deg til å drite både murstein og grunnmur med en gang du hører åpningsriffet.

 

edit(*): underneath everything altså? jaja, var vel akkurat på den tiden jeg var minst edru, fikk headbanga av mer det meste av rusen etterhvert :p

Endret av Groet
Lenke til kommentar

Oi, ikke verst bare å få hilse på noen av gutta imo. Klarer ikke dra på konsert uten å ta noen øl, og når siste bussen går hjem klokken halv ett betyr det at jeg ikke er i seng før 4, ikke så morsomt å stå opp klokken halv 6 da. Såklart det er en dårlig unnskyldning, men jeg kan ikke finne på noen til neste konsert.

 

Selvfølgelig er Phil litt mer innadvendt, men alle som kjenner historien hans skjønner vel hvorfor. Kjøpte meg faktisk issue no. 36 av Decibel kun for å lese intervjuet med Phil og gjengen. Ser ut som om han er 10 år yngre nå enn når de f.eks. spillte med Satyricon.

 

Rart de ikke spillte I Scream og Investing In Fear, men når jeg ikke var der gjør det jo egentlig ikke så mye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...