Psycedilla Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har et lite problem her. har nettop flyttet til et bofelleskap. og der var det internett. men jeg har problem med å spille spill online og laste ned via torrents pga porter osv. så jeg har vært på portforward.com å gjort det jeg trengte for å åpne porter, men de er ikke åpne. Det er en thompson router her, og en trådløs router koblet til den igjen. Jeg kan ikke se noen pcer fra tompson routern, kun den trådløse. Jeg har prøvd å forwarde til men statiske ip og til den trådløse routern, uten hell. så jeg lurer på om det kan være den trådløse routern som kan være problemet. Jeg er koblet med kabel. thompson routern er enten 546v6, 576, 585, 585i, 716wl, eller 780. har nå den ui'en den trådløse er netgear wgr614v4. Er det noen som vet om det kan være den trådløse som sperrer? kan det være noe annet? hvordan kan jeg komme meg inn på den trådløse? vet jeg kan komme inn på thompsonen med 10.0.0.1. Det står at ip'n til trådløse er 10.0.0.2, men der er det ingenting. hjelp ønskes da jeg spilte ofte på nett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå