mobil_brukeren Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvor kan man få tak i et mere avansert hjemmeside editor en frontpage exspress?? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 1stpage 2000 fra Evrsoft. Gratis! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 FrontPage XP. 2000 går også bra. (Ikke kritiser meg for forslaget: FrontPage er et fint program. Særlig hvis du bare har brukt express fra før) Hvis du er litt mer avansert, kan jeg anbefale phpEdit. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 FrontPage XP. 2000 går også bra. (Ikke kritiser meg for forslaget: FrontPage er et fint program. Særlig hvis du bare har brukt express fra før) Hvis du er litt mer avansert, kan jeg anbefale phpEdit. enig der men DreamWeaver er enda bedre Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 FrontPage XP. 2000 går også bra. (Ikke kritiser meg for forslaget: FrontPage er et fint program. Særlig hvis du bare har brukt express fra før) Hvis du er litt mer avansert, kan jeg anbefale phpEdit. enig der men DreamWeaver er enda bedre ja, Dreamweaver knuser all motstand, frontpage er et møkka program i forhold, dreamweaver skriver og php mysql, Coldfusion, JSP, Asp javascript, Asp VB script, Asp.net C# og Asp.net VB. Den kan brukes til alt, lett å lage dynamiske sider uten å røre koden. Anbefales brukt sammen med fireworks, den pakken med web og bilde redigering for web finnes det ikke noen bedre av etter mitt syn. Ulempen er prisen da... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 lær deg xhtml1.1 og css2 Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Hvor kan jeg lastened Dreamwear GRATIS??? Høres ut som et suverent program! 8) Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvor kan jeg lastened Dreamwear GRATIS??? Høres ut som et suverent program! 8) jaja, da var du kasta ut for godt herfra.... 8) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 hvorfor det fordi jeg ville ha det GRATIS? får vel låft til det vel! Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hvorfor det fordi jeg ville ha det GRATIS? får vel låft til det vel! jeg vil å ha gratis...... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Skal på lan i helga! da skal jeg laste det ned fra KAZAA! hehehe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hehehe! Du er en liten lurendreier du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå