Nemesis90 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei Dette spørsmålet høres sikkert utrolig dumt ut, men jeg spør i vei lurer på hvilken vei på mist viften den blåser ut? er det der hvor klistremerket til mist er, eller den siden som er blank og du ser kulelageret? har prøvd og holde viften forran hendene, men kjenner ingen forskjell:/ Det er en helt vanlig mist 120mm, med blå UV Om noen vet hvilken vei som blåser hvor, så si ifra:) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Den skal blåse lufta samme veien som krummingen på viftebladene. Denne vifta vil dra lufta fra "der bildet er tatt fra". Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er ikke allitd like lett å se, men det er nok på en av sidene 2 piler som viser rotasjon og retning. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 er så merkelig, kjører en thermalright 120 extreme, og når jeg satt på 2 mist vifter, alltså etter det jeg mener er riktig vei, blåser bakover i kabinnettet.. så går gradene på CPU opp med 2 vifter, vs 1.. skjønner ikke helt, burde ikke være noe "turbulense " pga jeg mener de sitter riktig vei, kanskje jeg ikke har noe og tjene på 2 vifter:/ Lenke til kommentar
ronsand Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor ikke gjøre noe så enkelt som å holde opp et ark forran vifta. Da ser du lett hvilken vei den blåser. Trenger vel ikke forklare nærmere Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bare til å se hvilken vei den snurrer, bruke hjernen, og tenke "i hvilken retning dyttes luften?" Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hai. Den blåser mot Mist klistremerket... Mvh Stoneheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå