Pebble Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har fått ett lite problem etter at jeg dro hjem fra USA.. Trodde jeg hadde pakket inn PS3'en min godt nok i kofferten, men det kan vel vise seg at jeg tok feil.. Første gang jeg startet den opp funket alt fint, og jeg fikk koblet den på nett, før den frøs seg.. Prøvde å skru den av og på, og den fungerte helt fint før den frøs seg igjen.. Etter det har jeg ikke engang fått sett noe bilde på den.. Det virker på en måte som den er helt død.. Kontrolleren blir ikke tilkoblet, heller.. Så det jeg lurte på var vel egentlig om det er noe sted der de kan fikse PS3 maskiner for en litt billig penge... om ingen her vet om noen andre råd selvfølgelig.. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kan jo sende den inn til sony, det skulle da fungere. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Huff ja.. Blir sikkert dyrt.. Projektoren min ble ødelagt i samme turen, så jeg må vel belage meg på en dyr regning snart.. Har ikke råd til dette jeg.. Jobba for litt under 50kr timen i ett halvår.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kva i alle dagar dreiv du med? Tok vel ikkje ein slik "jobb i disneyland!" greie? Kva er det dei har, 34 NOK i timen? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Lærlinger får "så" mye.... Lenke til kommentar
MrLuggage Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Beskrivelsen ligner på feilen jeg fikk på min Ps3 som jeg bestilte fra Canada. Den virket litt til å begynne med, men crashet ofte, og etter en liten stund var det helt slutt på å få bilde. Før jeg sendte den tilbake undersøkte jeg litt ang. reperasjon i Norge. Jeg fikk tips om Servicekompaniet i Bergen: http://www.elesco.no/?ref=plugin/elesco/me...amp;memberId=22 De skulle ha 300 kroner for å undersøke hva som var galt, og kunne ikke anslå noe om hvor dyr en reperasjon kunne bli. -- Luggage Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Gaz Wast har helt rett.. jobba for Disney.. hadde vel 7.8$ i timen.. Men, takk for forslaget MrLuggage.. Skal sjekke opp de før jeg ringer til Sony.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå