Gå til innhold

Ryan Gosling den nye Jack Ryan?

Dotten

Anbefalte innlegg

Jack Ryan er en velkjent karakter både for de som leser bøker og de som ser mye film. Fire av hans "eventyr" er blitt filmatisert, spilt av Harrison Ford i to av dem (Patriot Games og Clear and Present Danger). Alec Baldwin spilte agentrollen i den første og trolig mest populære i filmserien; The Hunt for Red October. I siste film ble Ford erstattet av Ben Affleck. The Sum of All Fears ble ingen storslagen suksess og Harrison Ford sine sko var ikke uventet vanskelig å fylle.

37_ryan_gosling.jpg

Siste rykter sier nå at en voksende stjerne på filmhimmelen, Ryan Gosling, vil spille agenten i den kommende filmen. Gosling, som først ble kjent for barn i starten av 90-tallet i serien Young Hercules, har fått mye god kritikk for sine siste roller, sist i Fracture hvor han spiller mot legenden Anthony Hopkins. I 2007 ble han nominert til Oscar for sin rolle i filmen Half Nelson. Gosling var i en periode ryktet å være del av den nå utsatte Justice League, i rollen som Batman. Noe han selv avviste og begrunnet det med at han ville vært et tåpelig valg.

Den kommende Jack Ryan filmen vil trolig ikke ta utgangspunkt i en av Tom Clancys bøker. Les mer her:

http://www.moviehole.net/news/20080121_har...s_jack_rya.html

Personlig syntes jeg han virker som et godt valg til rollen. Gosling ser ut til å være en av de mest lovende skuespillerne for fremtiden og en slik rolle vil nok hjelpe godt på i karrieren. Har sansen for alle filmene i serien, med den første som klar favoritt. Selv om det her er snakk om en re-boot så tror jeg det kan bli bra. Forhåpentligvis ikke kun et melkeprodukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hvorfor ikke? Fyren kan jo spille, selv om jeg ikke har det aller næreste forholdet til selve Jack Ryan. Rett og slett en litt underutviklet karakter i mine øyne.

Sum of All Fears var jo helt ålreit, Patriot Games er det for lenge siden jeg har sett, mens The Hunt For Red October var veldig god. Så potensiale er det jo, både i Gosling og selve karakteren, selv om jeg ikke spår noen umiddelbar suksess.

Lenke til kommentar
Tja, hvorfor ikke? Fyren kan jo spille, selv om jeg ikke har det aller næreste forholdet til selve Jack Ryan. Rett og slett en litt underutviklet karakter i mine øyne.

Sum of All Fears var jo helt ålreit, Patriot Games er det for lenge siden jeg har sett, mens The Hunt For Red October var veldig god. Så potensiale er det jo, både i Gosling og selve karakteren, selv om jeg ikke spår noen umiddelbar suksess.

Får håpe de klarer å gjøre en bedre jobb med manuset denne gangen. I "The Sum of All Fears" var jo hovedrollen tiltenkt Ford, men han takket nei, da han syntes manuset var møkk, og det hadde han vel igrunn ganske rett i, ihvertfall hvis det ferdige produktet var noe i nærheten av det Ford takket nei til...

Ryan Gosling har jeg aldri sett en film med, men hvis han skal spille Ryan (må i så fall være basert på en tidlig bok), så kommer jeg nok til å se filmen.

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...