Minigud Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei jeg er ute etter en ny laptop som kan dekke mitt multimediabehov. Det vil hovedsaklig bli arbeidet med tunge programmer som After Effects, 3d studio max og andre tilsvarende programmer. Det er viktig at laptopen er såpass rask så det faktisk går å jobbe med sånne type programmer på en behagelig måte. Battertid og god skjerm er også et krav. Har jeg noen muligheter i den prisklassen? takk for alle svar Lenke til kommentar
zonko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Et valg for den proffe innen dette segmentet: HP 8710p Ytelse tilpasset denne bruken. Hadde du tanker om skjermstørrelse eller bærbarhet? Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg vet ikke helt, det er jo viktig at det er litt størrelse på skjermen med tanke på at jeg skal jobbe med grafikk. Jeg har også tenkt litt på en macbook pro http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...2J5WuBZk/1.?p=0 men litt usikker siden prisen er såpass mye høyere enn det jeg hadde regnet med å bruke. en 15" er vel grei som skjermstørrelse men fint om laptopen ikke er for tung og tar stor plass Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Trenger enda noen flere alternativer her. Som sagt jeg vurderer litt en macbook pro men er igjen redd for at de kanskje kommer med noen ny modell snart? http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook_Pro Ellers så har jeg prøvd å bytte litt på multicom men vet ikke helt hva som er optimalt. Så kom med feedback folkens! Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Denne Acer'n skal du ikke se bort fra. PS: Macbook sucks! (Har dårlig erfaring med det) Endret 22. januar 2008 av turbo60 Lenke til kommentar
Rags Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg bestilte meg akkurat en alpine hvite Dell Inspiron 1720 med 17" UltraSharp™ widescreen WUXGA (1920 x 1200) TFT-skjerm med TrueLife™ og 9 cellers batteri Den er tung, med det er ikke så farlig for mitt bruk. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg bestilte meg akkurat en alpine hviteDell Inspiron 1720 med 17" UltraSharp™ widescreen WUXGA (1920 x 1200) TFT-skjerm med TrueLife™ og 9 cellers batteri Den er tung, med det er ikke så farlig for mitt bruk. Godt kjøp! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Anbefaler deg macbook pro.Veldig stilfullt mac.Kan også kjøre windows ved siden av leopard. Med ditt budsjett så får du en splitter ny 2,2ghz macbook pro for 13500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå