Gå til innhold

Musikk til bryllup!

Kaksa

Anbefalte innlegg

hmm, eg skal spille i eit bryllup (folk vil sikkert kalle meg då DJ)

men, har frå før bare spelt på fjortissdisco...

aldersgruppa blir no 20-55 eller.no

kva musikk skal eg ha?

bli vel helst flk i den øverste delen av aldersgruppa

sei takk til ekselmpel på musikk..

er ikkje heilt vekk sjøl, men er alltis godt å få vite om eit par som er konge! :p

-Kim-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville anbefalt noen metallica sanger, selv om mange tror at metallica har bare "harde" sanger har de mange rolige !!!!

Jeg anbefaler : Nothing Else Matters, den er rolig med fin gitar musikk i bakgrunnen, Metallica har flere rolige sanger men passer kanskje ikke i bryllup. Litt humor skader heller ikke litt sent på kvelden da anbefaler jeg Bjørn Rosenstrøm !!!! :yes:

Lykke til !!!!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Kjenner selvfølgelig ikke den familien det er snakk om, men litt harrye gamle slagere bruker å slå godt an i aldersgruppa 30-60.

Gjerne 2-3 stk 50/60-talls swing-låter (ala "footloose" og "rock around the clock") på rad noen ganger i løpet av kvelden. Da skal du se det flokker seg til på dansegulvet. 80-talls slagere egner seg også bra. Poenget er at det må være driv i musikken. Gjerne en del norske artister. Spe litt inn med 3-4 mer moderne låter på rad, slik at de yngre også føler seg litt hjemme og kan danse litt. Også selvfølgelig hjelper det med noen skikkelige romantiske roligdans-låter til brudeparet. (Spør gjerne venner og kjente om tips til ønskelåta til paret)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...