Kaksa Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hmm, eg skal spille i eit bryllup (folk vil sikkert kalle meg då DJ) men, har frå før bare spelt på fjortissdisco... aldersgruppa blir no 20-55 eller.no kva musikk skal eg ha? bli vel helst flk i den øverste delen av aldersgruppa sei takk til ekselmpel på musikk.. er ikkje heilt vekk sjøl, men er alltis godt å få vite om eit par som er konge! -Kim- Lenke til kommentar
qdos Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 "It`s a nice day for a white wedding" med Billy Idol Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg ville anbefalt noen metallica sanger, selv om mange tror at metallica har bare "harde" sanger har de mange rolige !!!! Jeg anbefaler : Nothing Else Matters, den er rolig med fin gitar musikk i bakgrunnen, Metallica har flere rolige sanger men passer kanskje ikke i bryllup. Litt humor skader heller ikke litt sent på kvelden da anbefaler jeg Bjørn Rosenstrøm !!!! Lykke til !!!!! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Spell no hardcore trance/techno... eller kanskje litt RAMMSTEIN!!!! Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Sway - Baby you're so cool (!) Lenke til kommentar
Landarr Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Twisted Sister - Burn In Hell Eller så kan du bare spørre hva de vil ha? Enklere det enn å spørre en rekke datanerder med tvilsom musikksmak... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Øl, øl og mere øl med Busserulls :smile: Får garantert frem smilet på gamlingene, og latteren frem på de yngre... good luck Lenke til kommentar
sete Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Elvis Presley - I Can't Help Falling In love Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Det meste av Cock n' Ball Torture går ann :oops: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Spell no hardcore trance/techno... eller kanskje litt RAMMSTEIN!!!! eller ikke... Lenke til kommentar
Sinnor Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Absolute Music - samlinger går greit til et bryllup. De låtene som "svinger" litt. På bryllup går det mest i par-dans, så enklere rytmer er å foretrekke. Ellers er en 50-60-talls rocke-låt, ala Rock'n roll the Clock helt OK. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Kjenner selvfølgelig ikke den familien det er snakk om, men litt harrye gamle slagere bruker å slå godt an i aldersgruppa 30-60. Gjerne 2-3 stk 50/60-talls swing-låter (ala "footloose" og "rock around the clock") på rad noen ganger i løpet av kvelden. Da skal du se det flokker seg til på dansegulvet. 80-talls slagere egner seg også bra. Poenget er at det må være driv i musikken. Gjerne en del norske artister. Spe litt inn med 3-4 mer moderne låter på rad, slik at de yngre også føler seg litt hjemme og kan danse litt. Også selvfølgelig hjelper det med noen skikkelige romantiske roligdans-låter til brudeparet. (Spør gjerne venner og kjente om tips til ønskelåta til paret) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå