Gjest sexyguy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hei jeg og dama mi har ett godt forhold sammen , vi puler nesten hver kveld. Har gjort det siden sommeren ca. Problemet er at jeg mister følelser for henne. lei av henne etc. Hvordan kan jeg bygge opp følelsene mine ? Vil så gjerne ha henne men miste følelser. Takker for svar Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Prøv noe nytt.. Ikke gjør det samme hele tiden.. Derfor du begynner å bli lei.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 problemet med at de fleste forhold (i alle fall i tidlig alder) falner er pga man bruker for mye tid sammen, skjedde nettopp med en god venn av meg, han mistet rett og slett følelsene for hu etter 5 måneders tid fordi de var for mye sammen. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ta opp kontakten med alle de vennene du har mistet. Finn på noe som du kan gjøre alene. Eller du kan begynne med WoW, hehehe. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det må ha oppstått en mentalitet - og misforståelse - om at jo mer sex, jo bedre. "Dessverre" er det ikke sånn. Mye sunnere med "vente til fræddan"-prinsippet. Og en ser at ereksjonssvikt hos menn kryper lengre og lengre ned i alder. Det kan skyldes flere faktorer, men er ikke i tvil om at det også skyldes ovedreven seksuell aktivitet - til å begynne med. Man rett og slett "brenner ut" de seksuelle impulsene og for å få tenning søker mange til ny spenning med nye partnere, 1001 nye måter å gjøre det på... Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Mye sunnere med "vente til fræddan"-prinsippet. Er langt på vei enig med deg her. Mye bedre med virkelig bra sex 2-3 ganger i uka enn en kjappis hver eneste kveld - da blir det fort rutine og kjedelig. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Tar med et annet generelt tips: Det i større grad å sove mer adskilt ( iallfall innimellom ) kan være positivt både for søvn og parforhold. For meg virker det nesten sånn at man må mer og mer tilbake til hvordan folk levde før. Endret 22. januar 2008 av geirm Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hadde det likedan. ble enig om at vi skulle reise på ferie aleina den sommeren. funka kjempe fint det. var som en fresh ny start når vi var tilbake Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror ikke det er normalt å pule hver kveld...prøvå ta en dags mellomrom, eller så går dere bare lei til slutt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Finn en grense. dama sa til meg at hun ikke ville gjøre det hver dag, selvom hun hadde lyst, for at jeg ikke skulle bli lei, men en blir også jævlig lei av å ikke få slippe til. Da blir man ikke lei sex-en, men lei av henne. Gjør det slutt er mitt råd. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hei jeg og dama mi har ett godt forhold sammen , vi puler nesten hver kveld. Har gjort det siden sommeren ca. Problemet er at jeg mister følelser for henne. lei av henne etc. Hvordan kan jeg bygge opp følelsene mine ? Vil så gjerne ha henne men miste følelser. Takker for svar 2en. Lenke til kommentar
Metalgirl Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Seriøst folkens for mye sex er dårlig i et forhold??? jeg og typen min hadde sex hver dag i hvertfall et år.. Ikke kjappisser heller... Vi ble ikke lei hverandre. men det er vel som ALT annet her i verden, forskjellig fra person til person. Dere må rett og slett prate med hverandre, og finne ut hva som passer for dere, og foresten følelser er noe som ikke kan kontroleres. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Heisann.. Eg og dama mi hadde sex hver dag(kanskje flere ganger daglig) i begynnelsen av forholdet vårt. Eg reiste på jobb, så var det bånn gass i 4 uker igjen. Å da sa eg til hun at dette blei for mye for meg. Hu såg bare løye på meg etterpå. (syns det blei litt for sjeldent for meg etterpå) Å det er ingen tvil om at det hjelper å være borte fra hverandre litt innimellom. Er alltid kjekt å møtes igjen etter en liten pasue, å det blir alltid en del action. Men nå er eg borte 2 uker om gangen, å det holder lenge. (mådusåmådu) Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Til trådstarter: hvis du mister følelser for henne, hvorfor tror du det skyldes at dere har sex hver dag? Det virker som at du er ganske sikker på at dette er grunnen. Hva slags følelser mister du for henne? Er det kjærligheten som kjølner eller har du mindre lyst på henne seksuelt? Har du gått lei av henne på flere måter? En ting du må gjøre, hvis du synes det blir for ofte sex, er å si til henne at du ikke vil ha sex hver dag. Si nei en gang i blant når hun spør. Men jeg er enig med Metalgirl i at sex hver dag ikke er noe negativt, så lenge begge vil det. Jeg skulle ønske at jenta mi ville det. Lykken er å finne en partner som er lik deg selv på den måten og vil ha sex akkurat så mye som du vil, hverken mer eller mindre. Det er få mennesker som noen gang finner den optimale seksualpartner, sånn sett. Som regel må man jenke seg til den i forholdet som har det laveste sexbehovet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Relativt vanlig problem dette i forhold som bare bygger på sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg