helpme Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg prøver å spille av en avi fil, som en venn av meg har frapsa. men kommer ikke opp lyd eller bilde på noen av mine avspillings prog. jeg har også prøvd å lasted ned en codec pakke. Det fungerte heller ikke da, så jeg prøvde og avinstalere vlc og codec pakken og instalere begge deler på nytt, med å restarte PC-en etterpå. det fungerte heller ikke da. så hva må jeg gjøre? takk 1000 takk, fraps fungerte Endret 22. januar 2008 av helpme Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det slik at du også må ha Fraps installert på din maskin for å få det til å fungere. Og da vil det ikke virke i VLC, men i Windows Media Player. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bare som en liten påminning så skal det sies at det krever voldsomt mye av Pcen å spille av en ukomprimert fraps-video (kommer veldig ann på kvaliteten han har valgt), og trenger en nogenlunde oppegående PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå