Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vil trene, hvordan overbevise seg selv.

Gjest trådstarter..

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter..

Hei, ønsker å være ukjent.

Jeg føler jeg blir litt litt skjokkere og skjokkere.

jeg snakker ikke om smellfeit her. folk kunne trodd jeg hadde hatt six-pack hvis jeg går me t -shorte.. hvis dere fatter.

Men til poenget: Syntes det er kjedelig me armhevinger og den slags ting. vil ha det kjekt når jeg trener.

Føler jeg mister treningslysten pga. data, og slapphet.

Vil få meg fin mage, noen tips om hvordan man trener og har det kjekt, eller bare gjør noe kjekt etc. mens man trener.

Sist gang jeg trente, la jeg merke til at jeg satte meg mål ( en sånn romaskin som ingen bruker ) , tenkte å ta 100 ro først, men gikk meg framover, følte tia spolte framover.. Oi ? 600 allerede ( halvtime )

men nå gjør jeg ca bare 200 og "gidder ikke mer.

Håper dere kjønner poenget

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Musikk og kompiser, dame som sier til deg eller en aktivitet du liker.

Musikk og jogging på tredemølle er morsomt og det er deilig å ha litt utholdenhet.

Magetrening er vel greit nok, men magemusklene vises ikke før det blir lite fettprosent vel og merke.

Jeg føler meg slapp og i elendig form hvis jeg har drukket mye brus, godteri og generelt dårlig mat og beveget meg lite - men det er isåfall bare meg, men ett bra kosthold er ikke fortsatt ikke dårlig å ha.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Jeg sliter med det samme problemet når det kommer til å trene aleine, men vist jeg får med meg en kompiss når jeg f.eks skal trene og man kan kødde litt så blir alt helt forandret. Du trenger ikke alltid å være super seriøs når du trener etter min mening, trening skal være gøy!

Forslag, på sommeren kan du drive f.eks med vannsporter, vinteren kan du drive med snowboard etc. Gjør aktiviteter som du synes er morsomt. Vist du bare spiser sunt så er det ikke mye som skal til for at pilen på badevekten skal peke andre veien ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...