PacAnimal Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Bestilte en vare fra teknikmagasinet.se som overhodet ikke oppfylte mine forventninger, så jeg ønsker å sende den tilbake. Hvordan fungerer angrefrist i sverige? Må utenlandske butikker som selger til norge forholde seg til norske lover? I bunn og grunn, kan jeg sende den tilbake på angrefrist innen 14 dager? PS. Jeg har åpnet og prøvet den, men den er fortsatt akkurat som ny. Endret 21. januar 2008 av bolt Lenke til kommentar
Loko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vel... I og med at du handlet på et .se domene så regner jeg med at det er svensk lovgivning som gjelder og ikke norsk. Hvordan den svenske lovgivningen er vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Tok meg ca 7 sekunder å finne egen tekst om "Ångerrätt/Öppet köp" De har forøvrig et firma, .no side og butikker i Norge også. Endret 21. januar 2008 av Panter Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Her kan du ta kontakt: http://www.forbrukereuropa.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå