Gå til innhold

importere fra utlandet

herezt

Anbefalte innlegg

hmm... har bestemt meg for å kjøpe xbox 360... men lurer litt på kor eg skal kjøpe han... er det noen her inne som vet om man kan importere fra utlandet (Td. USA) og likevell spille "norske" spill... tenker på regionsperre...

PS: viss det allerede finnest en topic der dette er diskutert så plz post en link:D

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke anbefale deg å importere X360 fra utlandet, grunnen til dette er først og fremst garantien. Pga hardware problemene X360 har hatt så er det greit å ha norske garanti hvis konsollen skulle ta kvelden.

Du sparer heller ikke mange kronene på å importere fra USA (US pris=ca 1950 pluss frakt/Norsk pris=ca 2600).

Utgiverne velger selv om de vil ha soneinndeling på spillene eller ikke, dette er mange spill som er sonefri, men enkelte utgivere velger å ha sone på spillene sine.

Lenke til kommentar

hmmm... ok... men eg fant ut at i Norge kostet xbox 360 elite 3500... (4200 på komplett!!! ) mens i USA fant eg den for 2500.... det er billigere en premium i norge... men kan man ikke sende han til microsoft uansett då? eg tenker på at microsoft har et "hovedhus" (kom ikke på ordet eg lette etter...:S) i Norge også... (blei kanskje ikke rett det der, men eg håper dere forstår meg:D takker for alle svar)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...