Gå til innhold

Q&Q Generals går dårli med GF4 4200xp Hjelp!!!

MrLuni

Anbefalte innlegg

1280x1024 er uansett en idiotisk oppløsning, den følger ikke 4/3-ratioen som alle de andre (800x600, 1024x768 osv)

LCD skjermer som kjører 1280x1024 som native oppløsning har en aspect ratio på 5:4, AFAIK. 3D spill i 1280x1024 blir da litt strekt siden de fleste spill bruker 4:3 transformation aspect ratio, det betyr også at de fleste spill vil se riktig ut på en 4:3 skjerm uavhenging av oppløsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
neiii men, kanskje den har size check ellernoe. så jeg tenkte at det var best at jeg endret kunn på tallene slik at checksummen ble den sammen.

men mulig jeg tar feil her men filen virket jo hos meg så jeg veit ikke

jeg brukte diskedit som er med nu 2003.

Men det virker jo som om andre har fått det til med notepad. Og det er andre som har hatt det problemet jeg hadde, uten å endre den fila. Men skal prøve den hex editoren neste gang.

Lenke til kommentar

Til dere som ønsker å forandre på INI.BIG fila, på denne siden ligger det 3 programer for å åpne .BIG filer. :wink: Håper dett kan hjelpe .... http://www.cncden.com/cncgen_utility_downloads.shtml

Når det ellers gjelder C&C Generals synes jeg spillet er generelt "TREGT"

ser faktisk ikke noe forskjell i spillet om jeg kjører samme settinga på mine 2 maskiner. Den ene er en 800MHz512MB Ram og GForce2, den andre er AMD XP2400+NForce2HK1GB Ram og GForce4 ...... har prøvd å sette gamespeeden på fult men ingen forskjell, noen som har fått spillet til å gå kjappere ? :woot:

Lenke til kommentar

Fant også denne siden ang forandringen av fps i spillet : http://www.actiontrip.com/cheats/commandco...rgenerals.phtml

Kanskje denne "DOWNLOAD FPS LIMIT REMOVER" forandrer på fps inne i spillet. :smile:

Info om fila :

This gamedata.ini removes 30 FPS limit in C&C: Generals.

Put it into C:My DocumentsCommand and Conquer Generals DataIni

Ser at FramesPerSecondLimit i ini fila står til 30, kanskje en ide å forandre også denne til 99 !

Noen med et bra skjermkort som gidder å teste?, kanskje også poste en tilbakemelding. 8)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...