Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2003 Ikke noe problemer her. XP2200+ og 9700 PRO Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2003 får å vere litt pirkete....det heiter ikkje Q&Q, men C&C Generals = Command And Conquer Generals...måtte nett få med dette siden eg er hardcore C&C fan... Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Eg spiller Q&Q Generals med p4 1700 512 sd-ram 40gb 7200rpm gainward 4200xp 8x 650' Det hakker noe JÆVLI når det kommer stor styrke, så det er ikke noe artig å spille spillet... Det hakker nesten likedan på alle moduser. Det hakker til og med på 800*600 Noen som har det samme problemet? Det er ikke noe galt med driverne eller no, om du kjører spillet på 800*600 og med minste detalj så får du det samme fps i sek, altså de som har laget spillet har har dette på INI fila: UseFPSLimit = Yes FramesPerSecondLimit = 30 Jeg endret på UseFPSlinit til =NO, og da merker man forskjell ja hvor er denne ini fila ? hva heter den ? Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 spillet lagger uansett når det kommer mange styrker på en gang, ikke så mye å gjøre med det. (alle levels med demninger krever sykt mye resursser, noe som du bør tenke på viss du skal lage egne lvl's) Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 lagger den uansett ?? greit.. men hva heter fila da ? takk takk svar funnet Lenke til kommentar
Tim Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 den heter big.ini eller noe. gå på vanlig "søk" og så søker du i Generalsdrir mappa di etter "ini" da kommer den opp. Så når du har åpne da i fks Notisblokk så trykker du CTRL og B samtidig. Da kommer det opp sånn at du kan søke etter spesielle ordsetninger i tekseten. Søk etter det maxfps greiene. Ellers må du sitte å lese i 3 timer :wink: Håper du får det til da MVH Tim Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 ER det i options.ini man endrer på dette? finner ikke noe slik der EDIT: Fikk svar der ja, forumet er raskt EDIT2: det er vel INI.big man skal endre ja Lenke til kommentar
Chief Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Sliter med samme sak! Greit nok med en XP1800+, guffer i XP2400 i mårra! Mulig det gjør utslaget, men det er nok noe annet og! Bør da ikke slite så forferdelig med å kjøre spillet. Irriterer for spillet er noe av det beste de har kommet med til nå! EA, altså, ikke av alle spill. -Chief- Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Eg spiller Q&Q Generals med p4 1700 512 sd-ram 40gb 7200rpm gainward 4200xp 8x 650' Det hakker noe JÆVLI når det kommer stor styrke, så det er ikke noe artig å spille spillet... Det hakker nesten likedan på alle moduser. Det hakker til og med på 800*600 Noen som har det samme problemet? Det er ikke noe galt med driverne eller no, om du kjører spillet på 800*600 og med minste detalj så får du det samme fps i sek, altså de som har laget spillet har har dette på INI fila: UseFPSLimit = Yes FramesPerSecondLimit = 30 Jeg endret på UseFPSlinit til =NO, og da merker man forskjell ja Hvilken *.ini fil er det snakk om? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Fila heter ini.big ikke omvendt! Bare søk etter FPS så finner du det! -Chief- Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 den heter big.ini eller noe. gå på vanlig "søk" og så søker du i Generalsdrir mappa di etter "ini" da kommer den opp. Så når du har åpne da i fks Notisblokk så trykker du CTRL og B samtidig. Da kommer det opp sånn at du kan søke etter spesielle ordsetninger i tekseten. Søk etter det maxfps greiene. Ellers må du sitte å lese i 3 timer :wink: Håper du får det til da MVH Tim CTRL + F for å søke i Notepad, CTRL + B er i Word hvis jeg ikke husker feil Noen kompiser av meg kjørte spillet greit nok på en 800MHz med GeForce 2 MX. Med lite detaljer selfølgelig. Lenke til kommentar
peach Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Etter at jeg redigerte den ini.big filen, så ville ikke spillet starte. Får opp den splash-screenen, så etter 2sek så går den vekk og ingenting skjer. Spilte spillet før i dag, og da virket det fint. Prøvd å restarte oxo.. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Etter at jeg redigerte den ini.big filen, så ville ikke spillet starte. Får opp den splash-screenen, så etter 2sek så går den vekk og ingenting skjer. Spilte spillet før i dag, og da virket det fint. Prøvd å restarte oxo.. Noen som vet hva som er galt? Har du prøvd å redigere den tilbake slik den var? Tips: Ta sikkerhetskopi av filer du redigerer i spill. Skjekk at du redigerte den riktig. Viss ingenting går må du nok reinstallere det Lenke til kommentar
Izex Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Eeeh har dere sett systemkravene til C&C Generals? Må bare spørre... Hos meg går det ihvertfall mistenkelig smooth. Har ikke vært borti hakking enda merkelig nokk...Har bare det som er i signaturen og ikke overklokka noe nå (hadde det bare da jeg tok 3dmark testen) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 Da eg endret .ini fila klikket spillet... Den splash skjermen komfram så jikk det noen sekunder så kom den ein CRITICAL ERROR Lenke til kommentar
peach Skrevet 24. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2003 Da eg endret .ini fila klikket spillet... Den splash skjermen komfram så jikk det noen sekunder så kom den ein CRITICAL ERROR Akkurat det samme som skjedde med meg da jeg endret den. (eller den critical erroren kom ikke. Den bare gikk tilbake til windows) Prøvde å endre den tilbake, men det hjalp ikke.. Jeg slettet spillet og har ikke lagt det inn på nytt enda.. Leste litt rundt på C&C forum, og det var flere som hadde det splash screen problemet. Og det var ikke bare etter å ha endret ini filen.. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 24. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2003 ikke rediger ini.bin fila med vanlig notepad og sånt bruk en hex editor, og ikke endre mer enn absolut nødvendig. feks 30 kan endres til 99 men ikke 100 det blir et siffer for mye. hos meg virker det nå perfekt Lenke til kommentar
peach Skrevet 24. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2003 Har du eksempel på en slik hex editor? Og 'yes' & 'no' er ikke noe heksadesimalt. Det er jo vanlig tekst. skjønner ikke hvorfor man må bruke en hex editor.. Ingenting i den fila står i hex. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 24. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2003 neiii men, kanskje den har size check ellernoe. så jeg tenkte at det var best at jeg endret kunn på tallene slik at checksummen ble den sammen. men mulig jeg tar feil her men filen virket jo hos meg så jeg veit ikke jeg brukte diskedit som er med nu 2003. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2003 eg har 41.09 eller noe? husker ikke helt men det er den nyeste detenator.? Det er den siste, er noen nyere men de er beta? Eg har et soundblaster live! 5.1 Det kortet har ganske gamledrivere. Det du skal gjøre er å oppgradere lydkortet sine drivere. Det kan hjelpe enormt på hastigheten på spillet.Det kan ha med at eg har SD-Ram. Det er jod røteste man kan få ikke sant? Nei det har det ikke? Eg fikk 7600 i 3dmark Meget bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå