Shot_at_dawn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei. Jeg skal bestille laptop, men er litt i tvil på hvilken laptop jeg skal bestille. Det står mellom Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile V5535 Link til esprimo og Lenovo N200 Link til lenovo jeg syntes lenovo virker som en bedre maskin, men esprimo har Intel Core Duo. er det veldig stor forskjell på Intel Core Duo T2330 og Celeron M 530? Håper på rask svar da jeg bestiller snart (imorgen sannsynligvis), og vil ha den beste av de to. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er en del forskjell på ytelsen ja. Jeg ville ha gått for den FS`n Lenke til kommentar
zonko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvilken bruk har du og hva forventer du av maskina? Lenke til kommentar
Shot_at_dawn Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 det blir sannsynligvis hovedsaklig til små ting som musikk film og surfing. Mulig jeg skal spille inn noe greier (veldig lite) en gang i blandt, og litt game'ing også kanskje.. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvilke spill er det isåfall snakk om og hvilke ambisjonsnivåer har du for hvordan det bør flyte? Grafikkortene er ikke av den kraftige sorten, så særlig til spillemaskiner er det ikke. Mer egnet til de to førstnevnte bruksområdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå