Voidhanger Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Etter at soulseek ble borte har jeg ikke funnet noen fildelingsprogram som tilfredstiller mine krav. Kazaa får jeg skjelden over 2kb/sek, mens imesh ikke har godt nok utvalg av hva min musikksmak angår (dessuten er det slitsomt dersom man er ute etter hele album). Hvilke fildelingagenter anbafales? Lenke til kommentar
jorank Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 direct connect...men du bør kunne share en del gb da;) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Direct Connect, og da bruker du dc++. Det er konge program! Bearshare liker jeg også! Prøv begge, men ikke legg in vanlig direct connect (det er dårlig)! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 DC er toppers DC og IRC. De riktige kanalene på IRC og får du tak i mye av det du vil ha Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 DC er toppersDC og IRC. De riktige kanalene på IRC og får du tak i mye av det du vil ha Noen kanaler? efnet? Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Soulseek er oppe igjen. Anbefaler eMule og Shareaza. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 DC er toppersDC og IRC. De riktige kanalene på IRC og får du tak i mye av det du vil ha Noen kanaler? efnet? Det ville være å gi deg direkte informasjon på hvor man finner warez, noe som etter norsk og forumets regler ikke er lov. sorry du, men du får finne frem selv Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Du kan jo å prøve WinMX, som er ganske bra på musikk. www.winmx.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå