jonas_blomster Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei, har koblet z-5500 anlegget mitt til PCen med optisk kabel, men systemet setter dette som et 2.1 anlegg. Noen som har vært borti lignende før? Hvordan får jeg endret dette? Har windows Vista, HW står i signaturen. Mvh Jonas Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fant ikkje noko lydkort i oppsettet ditt så eg antar det er snakk om integrert i hovudkortet. Har du prøvd å gå inn i lydinnstillingene til dette lydkortet og velge 5.1? Eg trur ikkje PC-en detekterer kva anlegg den er kopla til, er vel heller det at 2.1 er standardoppsettet. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Har vært inne å sett på det, finner et sted hvor jeg kan velge mellom flere ting, men alle er 2.1 (kun forskjell i Hz) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er alt av drivere og eventuelt programvare installert for kortet? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Har installert driver for lyd kortet, har også sett i innstillingene til programmet som fulgte med hovedkortet (lyd program) Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Om du vil ha lyd fra alle høyttalerene med optisk tilkobling, så må du bruke en av lydmodusene som er på selve anlegget... DPL II eller noe annen form for flerkanalsmusikk-modus... I film skal det svitsje til DD 5.1 eller DTS automatisk! Om det er sistnevnte som er problemet, så er det nok lydkort/PC som ikke er med på notene Har det ikke selv og er lenge siden jeg har sett på det, så ble en dårlig forklaring... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå