Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med boot etter safe mode, XP performance edition

Anbefalte innlegg

Hei

Har en Asus A8Jr, men har oppgradert minnet til 2048 MB. Skiftet operativ system til Windows Xp Pro Performance edition. Det har virket kjempebra for meg. I helgen om jeg til å trykke på linken i Msn-viruset som florerte(jeg vet, jeg er en tufs, men leste ikke så nøye, og det så ut som noe denne personen kunne ha sagt) Har norman Virus Control, så det tok seg av viruset. Men jeg fortsatte å få opp meldinger om "norman har funnet en trojaner og flyttet den til karantene". Begynte å bli litt irriterende, så jeg fikk tips av noen om å starte i safe mode og skanne for virus da.(hadde ikke skannet for virus, da jeg tenkte det ikke var vits, da norman så ut til å oppdage virusene hele tiden) Da jeg startet i Safe Mode, kom det safe Mode merker i hjørnene, og windows sto skrevet på midten. Resten var svart, ingen mus og ingenting, og jeg tenkte, jaja, det virker ikke, og reboota. trykte vanlig windows boot, men da den startet kom den bare opp en rar figur i blått og hvitt, ingen mus eller noe. Jeg merka også at boote linja var grønn isteden for blå, og uten windows logoen over. Jeg gikk tilbake og boota flere ganger, med forskjellige instillinger, safe mode with network, safe mode with cmd og mange andre, husker ikke alle. Gikk også inn på boot tools, der sto det noe om at jeg kunne sette inn windows cden, og trykke "repair my PC". han som jeg lånte windows av tar det med i morgen, skal prøve mer da. Noen som har noe peiling på hva det kan være, tenker enten drivere, eller at Windows Performance ikke har Safe Mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...