Royal Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei Skal koble mediasenter-pc til Denon Surround forsterker. Har tenkt til å skaffe en 75ohm coaxial kabel, men har hørt det skal virke med vanlig 3.5mm -> 2rca hvor man bare bruker den hvite rca delen inn i coax på Denon. Har også satt lydkort i win til å bruke spdif ut. Har dette hovedkortet: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Mode...-VSTA&s=AM2 Har prøvd alle utgangene bak,er det i heletatt mulig å føre signalet digitalt i det intigrerte lydkortet? Lenke til kommentar
Royal Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 bump... Får fortsatt ikke digital lyd. Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 bump... Får fortsatt ikke digital lyd. Ingen som har noen ideer? Sett i volumkontroll om den står på i det hele tatt? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 så du har ikke lyd fra hovedkortet? ikke til noen lydkilder? Hodetelefoner, PC høytalere eller lignende ? På min forsterker må jeg velge DIGITAL for å få lyd i den, f.eks DVD in på min forsterker har både analog og digital inngang der analog er standard. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Alt det der er gjort Fikk akkurat svar fra Asrock at lydkortet kun støtter spdif via HDMI på evt skjermkort. Da jeg ikke har HDMI på skjermkortet må jeg nok bare kjøpe nytt lydkort ja!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå