GtReBra Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har satt sammen denne handlevognen hos komplett. Link Det jeg lurer på er om dette vil fungere bra? Skal ikke ektremoverklokke, men kanskje til ca 3.5. Noen som veit om ABIT IP35 PRO vill støtte e8400 uten en bios update? Og har dere noen tips til en annen kjøler fra komplett. Siden jeg ikke er så stor fan av led lys? Og holder 550W til mitt oppsett + 5 disker og en Dvd Brenner? Mvh Marius Lenke til kommentar
Aalst Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei Jeg vil anbefale Scythe Ninja PLUS istedenfor Zalman-kjøleren. Jeg har den selv og er meget fornøyd. Den er veldig stille og får god kritikk. En alternativ PSU er Corsair HX620. I tillegg til å ha litt mer kraft er den også modulær, noe som er en fordel for luftflyten i kabinettet. Jeg er selv en fornøyd eier av en HX520. Lenke til kommentar
Aalst Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 BTW, du har ikke vurdert å kjøpe fra noen andre enn komplett? Med prisguiden på hardware.no kan du ofte spare mye penger.. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Grunnen til at jeg handler fra komplett er at jeg har veldig god erfaring med dem. Aldri hatt noe problem med retur. så betaler gjerne noe ekstra for god service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå