buestad Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Min Shuttle barebone slo seg plutselig av. Jeg startet den på nytt og den startet boot, men skurdde seg plutselig av igjen. Så tredje gangen stod den å sveiv på full guffe slik som den pleier før biosen kommmer opp. Når jeg skrur hovedbryteren av og så på igjen kommer det knitrelyder inne strømforsyningen. Jeg tok den ut, og plåste støv ut av den, men fortsatt knitrelyder, og nå vil den ikke starte i det hele tatt... Noen som vet hvor man får tak i nye slike strømforsyninger. Det er ikke den lange typen som sitter i de fleste Shuttle-barebone-maskinene. Den heter PC43I3503 Går det eventuelt an å jumpstarte den for å finne ut om det er hovedkortet som har tatt kvelden. Vet ikke hvaslags pinner som er hva... Lenke til kommentar
buestad Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg har funnet ut at jeg kan bruke Shuttle PC55 eller Shuttle Pos-233 Har funnet PC55 på komplett.co.uk , men komplett.no har den ikke. Har kontaktet komplett.no om jeg kan bestille gjennom dem eller om jeg bare skal ta det direkte... Ang jumpstart så kan man koble den grønne kabelen sammen med en av de sorte (GND) som på en vanlig ATX strømforsyning Endret 22. januar 2008 av buestad Lenke til kommentar
buestad Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Etter en del mailer til mange nettbutikker i Norge hvor ingen kunne skaffe denne PSUen startet jeg med å sende mailer til Sverige og Danmark. De aller fleste leverer ikke utenfor sine landegrenser, men jeg har fått napp hos proshop.dk. De tar imot manuelle ordrer fra utlandet mot et gebyr på 250,- Nå er bestillingen sendt og venter svar fra dem Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er Shuttlen din over 3 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå