someOen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Prøv å forklare denne da, evolusjonister! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hva har det med evolusjon å gjøre? evolusjon betyr ikke at fisker hoppet rett opp på land. det er en sakte og gradvis utvikling Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) http://www.enn.com/wildlife/article/29620 http://www.sciam.com/article.cfm?chanID=sa...r=1&catID=2 What Evolution Left Behind On Humans Endret 21. januar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Skjønner ikke helt hva det er å forklare? Evolusjonen var ikke noe som skjedde plutselig slik som det der. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Prøv å forklare denne da, evolusjonister! Prøv å sett deg inn i evolusjonsteorien. Da vil du skjønne at det ikke var slik det foregikk. Lenke til kommentar
freke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Knegg knegg... Godtube? En god kilde. Jeg kan tenke meg de kan vise til at det er "guds hånd" som holder sola i bane rundt jorda også. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lukter jeg spøk fra tråd-starter? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lukter jeg spøk fra tråd-starter? Det håpar eg for all del, for den videoen/websida provoserte meg noko kraftig! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Haha, Godtube. Priceless... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lukter jeg spøk fra tråd-starter? Det håpar eg for all del, for den videoen/websida provoserte meg noko kraftig! GodTube er et kjent nettsted for kristen misjon. Personlig anser jeg det som et underholdningsbibliotek. Men det er meg. Jeg skal innrømme at jeg lurer på hvordan dyrene tok steget fra gjeller (?) til lunger, men grunnen til at jeg ikke vet det er ene og alene fordi jeg ikke har satt meg så godt inn i det. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis trådstarter er seriøs mistet jeg nettopp troen på det norske folk.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 skal dette være en spøk? isåfall har du feilpostet hele greia. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg skal innrømme at jeg lurer på hvordan dyrene tok steget fra gjeller (?) til lunger, men grunnen til at jeg ikke vet det er ene og alene fordi jeg ikke har satt meg så godt inn i det. Millionar av år med evolusjon. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, er ikke sikker, men mener å ha lest noe om at noen arter som levde i havet oppholdt seg i grunt vann og jagde byttedyr i grunt vann, og utviklet derfor lunger. (selvfølgelig etter x antall millioner år...) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 skal dette være en spøk? isåfall har du feilpostet hele greia. Alt fra godtube hører til i Humor delen av forumet Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 skal dette være en spøk? isåfall har du feilpostet hele greia. Uten å ha hatt noe som helst kontakt med trådstarter, så går jeg så langt som å svare for han. Dette emnet er feilpostet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 det finnes flere fisker som enkelt viser evolusjons løpet. en av dem lever i mangrove skoger der det er mye lav/høy vann, når vannet trekker seg tilbake krabber disse fiskene rundt på finner i gjørma og spiser og koser seg, de kan oppbevare vann i gjellene sine og kan leve over vann til høyvannet kommer tilbake. ellers har andre dyr som også kan leve utenfor vann så lenge gjellene dems er fuktige, det er ikke så vansklig så se at lignende dyr før eller siden ville utvikle en form for lunger så de kan utnytte de nye beite/jakt markene bedre Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Millionar av år med evolusjon. Ja, det har jeg skjønt du. Men hvordan det nøyaktig gikk til, vet jeg ikke. Av ovennevnte grunn. Uansett, om dette er en spøk, skal den flyttes til Humor, så en PM hadde vært fint. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vell det er nå alltid artig med en latter da Vell det er nå alltid artig med en latter da Jeg mener å huske at det er en fisk som kan "krype" på land faktisk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://www.kvasir.no/sgo/g_3/http://re.kva...iki/Lungefisker alt er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg