Pentimuml Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå har jeg strevet i en uke for å prøve å få crossfire til å fungere. Jeg har prøvd alt, å installere forskjellige versjoner av catalyst, installert vista hotfix, byttet om på kortene, testet forskjellige spill som crysis, portal og 3dmark. Omtrent da jeg satte inn det andre kortet, kunne jeg se i "ati overdrive" funksjonen i catalyst at bare det nederste kortet jobbet. Nå kan jeg bare se at det øverste jobber. Jeg mener også å huske at begge har jobbet sammen en periode, men nå er jeg utrolig lei av å prøve å finne ut hvordan jeg skal få det til. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har du snudd det kortet på hovedkortet? Single Card <-> Dual Card Er ihvertfall sånn på SLI, CF er vel det samme nesten Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 snudd kortet? hva er det jeg ikke har fått med meg her?? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det ikke et lite kort imellom de to skjermkort slottene? Som sitter fast på hovedkortet.. Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 hva slags kort skulle det være? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sorry, ser at det kortet ikke er på alle hovedkortene. Men du ser et eksempel her: Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er kunn noen få hk som bruker den løsningen... og ingen crossfire hk såvidt som jeg vet. Nå har jeg strevet i en uke for å prøve å få crossfire til å fungere. Jeg har prøvd alt, å installere forskjellige versjoner av catalyst, installert vista hotfix, byttet om på kortene, testet forskjellige spill som crysis, portal og 3dmark. Omtrent da jeg satte inn det andre kortet, kunne jeg se i "ati overdrive" funksjonen i catalyst at bare det nederste kortet jobbet. Nå kan jeg bare se at det øverste jobber. Jeg mener også å huske at begge har jobbet sammen en periode, men nå er jeg utrolig lei av å prøve å finne ut hvordan jeg skal få det til. Får håpe det blir bedre med den nye Catalyst versjonen som kommer i februar da... jeg skjønner godt at du plages. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har du prøvd nye BIOS drivere? Har du søkt på google etter noen med samme problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå