larskrru Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei! Hva vil dere anbefale å renggjøre en LCD skjerm (Laptop) med? Vanligvis har jeg brukt papir + noen dråper vann + evt mild såpe. Men denne laptop'en som jeg driver å fikser nå, er den noen barn som har griset til noe helt vanvittig, så det holder ikke med min vanlige metode. På min vanlige skjerm bruker jeg ajax/jif i sånn vanlig pumpe flaske.. sånn man vasker speil etc med. Noe sier meg at salmiakholdige vanskemidler ikke er det store på en LCD skjerm (Laptop) siden det ikke er noe glass som beskytter den, mulig jeg tar feil? Vanlig grønnsåpe kan ikke skade eller? Håper noen har noen tips. RTM? Har ikke noen.. STW? Tja.. keyword? LKR Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det selges egne kluter for LCD skjermer. ( www.noroffice.no ) Jeg bruker dem og de er effektive og fine. edit: leif Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Takk for svar, har også god erfarng meg sånne.. men jeg skulle gjerne brukt noe jeg har i huset her nå.. uten at det kommer veldig tydelig frem av min melding LKR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå