brochs Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei, Har akkurat kjøpt en Nokia N82, og har vært fornøyd med telefonen frem til i dag. Det som skjedde var at jeg tok telefonen med meg ut fulladet, koblet til et Plantronics Bluetooth Headset og tok til på dagen. Etter tre timer hører jeg en lyd i Plantronics’en, tar opp telefonen og konstaterer at den er på siste strek på batteriet , skal si jeg ble sjokkert. I denne tiden har jeg kanskje mottatt 3 anrop med en samlet taletid på kanskje 10 min. Telefonen var også ganske varm på baksiden da jeg tok den opp, og etter få minutter skrudde den seg helt av – tomt batteri. Må også legge til at Wlan var helt deaktivert, og at det ikke var andre programmer som kjørte i bakgrunnen (ei heller GPS). For meg virker det som om det kan være en seriøs bug med Bloetooth’en på denne enheten. Er det andre som har hatt slike problemer, eller kan det være kun min enhet som er defekt? Lenke til kommentar
BobCore Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har ikke testet ut med Bluetooth, men mitt batteri virker bra. Heller veldig overrasket over hvor lenge det varer enn hvor dårlig det er. Har hatt både Nokia 8800 og Samsung u600 de siste årene og da snakker vi dårlig batteri, men kan også hende jeg krever litt mindre etter å ha hatt de før N82. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har testet bluetooth med videostreaming, og brukt trådløst stereoheadsett til musikkavspilling på samme dag, uten at batteriet tok kvelden. Headsettet var koblet til gjennom natten, fordi jeg glemte å skru det av.. Da stod det på i flere timer uten at telefonen ble utladet. Det kan virke som det er noe feil med batteriet på din telefon.. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har testet bluetooth med videostreaming, og brukt trådløst stereoheadsett til musikkavspilling på samme dag, uten at batteriet tok kvelden. Headsettet var koblet til gjennom natten, fordi jeg glemte å skru det av.. Da stod det på i flere timer uten at telefonen ble utladet. Det kan virke som det er noe feil med batteriet på din telefon.. Jeg har nå også problemer med batteriet på min N82. Tok "natta" etter 2-3 timer vekk fra ladestasjonen. Bare et mottatt anrop på ca. 1 min, så det er tydelig at noen av disse er svake på batteritid. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Har nå fått beskjed om å levere den inn på et autorisert Nokia verksted. Dette var visst et velkjent problem som lar seg løse ved å oppdatere softwaren (det holdt visst ikke å gjøre dette via nett). Telefonen blir da nullstillt til fabrikkinstilling (husk backup av alle tlfnr, bilder osv). Endret 15. februar 2008 av Lifeform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå