plakatmannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Søstera mi skal ha ny mobil nå, og har veldig lyst på K850i. Er det noen nettbutikker i Norge som selger den grønne? Hun skal ha med abonnement. Ikke nøye hvilket operatør det er. Jeg har lett i både prisguiden og rundt på nettet uten å finne den. Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg kan ikke si å ha sett grønn k850 til salg i Norge. Men det kan du skaffe for rimelig penge i utlandet og hvis søstra di kan leve med kun engelsk meny. EDIT: mener du den sorte med grønne striper rundt? Tror jeg har missforstått Endret 21. januar 2008 av nygen Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Takk for svar, nygen. Jeg regnet nesten med det siden jeg ikke hadde funnet den. Tror det er uaktuelt å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Den grønne kommer i slutten av Januar, evt. i begynnelsen av Februar, og vil bli solgt til samme pris som den blå.. https://prisguiden.no/product.php?vie...roduct_id=75958 ^^ Uten abb, men du får en viss anelse når butikkene venter den inn. Kommer sikkert med abb. ganske raskt når de begynner å få den inn. Jeg skal ha den grønne, så jeg venter "tålmodig" et par uker til. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Takk skal du ha. Nå blir hun sikkert fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå