bRRx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 den scanner og scanner men finner ingenting.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) den scanner og scanner men finner ingenting.. noen som kan hjelpe? Hei, Har du registrert den da?. men prøv og hold knappen på headsette inn noen sekunder, til det begynner og blinke og prøv på nytt Endret 21. januar 2008 av GAndre Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Registrert? går inn på blåtann og søker etter headsett men ps3en finner det ikke. Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Registrert? går inn på blåtann og søker etter headsett men ps3en finner det ikke. tror nok du må registrere det først ja, . innstillinger--> Tilbehørinnstilling--> Registrer Bluetooth enhet og trykk på registrer headset Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 det er jo der det svikter. den finner ikke headsettet som skal registreres. Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) det er jo der det svikter. den finner ikke headsettet som skal registreres. ja skjønte ikke den med en gang jeg, men da har du jo mest sansynelig ikke slått det på. har du prøvd det jeg skrev lengere oppe?. har du lest manualen, alt burde jo stå forklart der Endret 21. januar 2008 av GAndre Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 joda, slår a og på headsettet og så prøver jeg og finne det med ps3en, men ingenting skjer. den bare scanner. Må jeg lade det helt opp først btw? Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 joda, slår a og på headsettet og så prøver jeg og finne det med ps3en, men ingenting skjer. den bare scanner. Må jeg lade det helt opp først btw? det tyder jo på at headsete ikke er på slått, så er nok enn ide og ladde det fult før du prøver ja, lader du via usb til ps3? isåfall kan du jo prøve i mens ladderen er tilkoblet Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg har samme problemet, men jeg har Akono Headset HBH-608. Noen som vet hva som kan være feil? Edit: Nå virker den Jeg hadde glemt å lade den Endret 21. januar 2008 av Kris93 Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 bruker selv jabra125.. høres ut som du ikke har skrudd det på skikkelig.. les manualen. står du skal holde inne knappen i 5 sec. så kan du søke Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har et Jabra BT135 (som fulgte med Warhawk) og hadde omtrent det samme problemet. Det sto at jeg måtte holde knappen på headsettet inne i ca. 5 sek for å gjøre det synlig for PS3. Er det ca. samme greia som min, så må du holde headset-knppen inne i ca. 10 sek, til det kommer et KONSTANT blått lys (IKKE blinkende). Håper du får det til Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Løst:] Hadde ikke nok strøm :s Takk for svar:] Lenke til kommentar
henky Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hadde litt problemer selv, dog den var ladet. måtte holde knappen inne i 8 sek. fant ingenting når jeg holdt den ikke i 5 sec.. tenkte at flere hadde slike problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå