Gå til innhold

Slapp håndkontroller (d-pad)

erikb

Anbefalte innlegg

Hei, har nettop kjøpt meg X360 elite, men håndkontrolleren som fulgte med har en ganske slapp d-pad. Den på trykkes ganske hardt for at den skal reagere.

Hvor skal jeg henvende meg for å få byttet ut denne? Forhandler eller Microsoft?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med d-padden er att den butter i mot kanten slik att trykket ikke blir registrert.

Er bare å slipe bort litt av denne kanten så blir det bra, har gjort det på begge mine å nå fungerer de som en drøm.

Sjekk ut

videoen som forklarer fremgangsmåten.
Lenke til kommentar
Problemet med d-padden er att den butter i mot kanten slik att trykket ikke blir registrert.

Er bare å slipe bort litt av denne kanten så blir det bra, har gjort det på begge mine å nå fungerer de som en drøm.

Sjekk ut

Må nesten si at det er litt latterlig at man selv må "modifisere" et produkt fra microsoft for å få det til å funke som det egentlig skal.. :p

Lenke til kommentar

Sjekk ut

Må nesten si at det er litt latterlig at man selv må "modifisere" et produkt fra microsoft for å få det til å funke som det egentlig skal.. :p

Enig med deg der :yes:.

Alle håndkontrollene jeg har vært borti har hatt dette problemet, rart at ms ikke utbedrer det.

I begynnelsen var jeg å returnerte flere p.g.a dette, men da de jeg fikk tilbake også hadde samme problem syntes jeg det var like greit å fikse det selv :thumbup:.

Kunne de bare gitt d-padden 1 ekstra mm plass så hadde problemet vært løst.

360'en er jo såpass dårligt designet att man må modifisere den selv slik att den fungerer slik det er ment.

I stedet for å banne folk som modder konsollene sine burde nesten ms betalt dem i stedet.

Vi sparer jo faktisk ms for ekstra utgifter får å gjøre noe med problemene selv :p.

Blir morro å se hvor lenge jeg kan holde "launch" maskinen i live, går jo nesten litt sport i det :!:.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar
Dette er fikset på nyere kontroller. Min helt nye xbox arcade har godt med mellomrom rundt D-pad, så det er ikke lenger nødvendig å slipe bort noe :)

Kontrollen eg fikk med min Arcade i dag er akkurat lik de gamle trådløse eg har liggende,som eg forøvrig har pusset litt på :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...