erikb Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei, har nettop kjøpt meg X360 elite, men håndkontrolleren som fulgte med har en ganske slapp d-pad. Den på trykkes ganske hardt for at den skal reagere. Hvor skal jeg henvende meg for å få byttet ut denne? Forhandler eller Microsoft? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Foreslår forhandler. Det tar mindre tid. Tar nok en stund å få byttet den hos Microsoft. Lenke til kommentar
erikb Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Okey, sendte dem mail nå.. Takk for svar OFF-TOPIC: Har laget en US-konto, er det mulig å kjøpe film via live marketplace? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tja, sikker på at det er noe galt med knappen? D-paden på Xbox 360 kontroll er noe av det mest søplete som er. Den er meget upresis,rett og slett elendeig. Lenke til kommentar
erikb Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, en kamerat sin er ikke sånn. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Problemet med d-padden er att den butter i mot kanten slik att trykket ikke blir registrert. Er bare å slipe bort litt av denne kanten så blir det bra, har gjort det på begge mine å nå fungerer de som en drøm. Sjekk ut videoen som forklarer fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Problemet med d-padden er att den butter i mot kanten slik att trykket ikke blir registrert.Er bare å slipe bort litt av denne kanten så blir det bra, har gjort det på begge mine å nå fungerer de som en drøm. Sjekk ut videoen som forklarer fremgangsmåten. Må nesten si at det er litt latterlig at man selv må "modifisere" et produkt fra microsoft for å få det til å funke som det egentlig skal.. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Problemet med d-padden er att den butter i mot kanten slik att trykket ikke blir registrert.Er bare å slipe bort litt av denne kanten så blir det bra, har gjort det på begge mine å nå fungerer de som en drøm. Sjekk ut videoen som forklarer fremgangsmåten. Må nesten si at det er litt latterlig at man selv må "modifisere" et produkt fra microsoft for å få det til å funke som det egentlig skal.. Enig med deg der . Alle håndkontrollene jeg har vært borti har hatt dette problemet, rart at ms ikke utbedrer det. I begynnelsen var jeg å returnerte flere p.g.a dette, men da de jeg fikk tilbake også hadde samme problem syntes jeg det var like greit å fikse det selv . Kunne de bare gitt d-padden 1 ekstra mm plass så hadde problemet vært løst. 360'en er jo såpass dårligt designet att man må modifisere den selv slik att den fungerer slik det er ment. I stedet for å banne folk som modder konsollene sine burde nesten ms betalt dem i stedet. Vi sparer jo faktisk ms for ekstra utgifter får å gjøre noe med problemene selv . Blir morro å se hvor lenge jeg kan holde "launch" maskinen i live, går jo nesten litt sport i det :!:. Endret 21. januar 2008 av MacBain Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kontrollen som jeg har hatt helt siden lanseringen har fungert helt fint....så skaffet jeg en 360 Elite rett før jul og den hadde en skikkelig dårlig Dpad Lenke til kommentar
erikb Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 så elite-kontrollene er dårligere enn de vanlige? litt latterlig at man er nødt til å modde selv ja.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Dette er fikset på nyere kontroller. Min helt nye xbox arcade har godt med mellomrom rundt D-pad, så det er ikke lenger nødvendig å slipe bort noe Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 OFF-TOPIC: Har laget en US-konto, er det mulig å kjøpe film via live marketplace? Nay. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Dette er fikset på nyere kontroller. Min helt nye xbox arcade har godt med mellomrom rundt D-pad, så det er ikke lenger nødvendig å slipe bort noe Kontrollen eg fikk med min Arcade i dag er akkurat lik de gamle trådløse eg har liggende,som eg forøvrig har pusset litt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå