Natten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg har tenkt å spandere på meg Vista, men sitter med et elendig skjermkort. Noen forslag om hva jeg skal velge for rundt 500,-? Har AGP socket. Funker f.eks dette: SAPPHIRE Radeon HD 2600 XT? Endret 21. januar 2008 av Natten Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ut ifra det du sier, så regner jeg med at maskinen fra før ikke er tipp-topp egnet til spill, og heller ikke verdens kraftigste, for å si det sånn Og hvis det er bedre effekt i spill du primært er ute etter, så ville jeg heller beholdt XP og lagt mer penger i skjermkortet. XP krever jo ikke så mye av maskinen som Vista, og jo svakere maskinen er, jo større blir forskjellen. Lenke til kommentar
Natten Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Maskinen brukes ikke til spilling eller andre tunge programmer. Den brukes kun til å surfe, sjekke mail, office og noe filmtitting - altså dagligdagse ting. Komponentene skulle visst duge for å kjøre Vista, men det er altså skjermkortet det står på. Lenke til kommentar
odd martin Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 2600pro DirectX10 skjermkort for vista til ca 500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå