the_fire Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gikk vist ikke. Dear KRISTOFFER B... Thank you for your recent order with Play.com At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by your card issuer. To proceed with your order please check and amend the following: Card number Expiry date Valid from date Issue number CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card) For PlayTrade item(s) your order could not be reserved and has been cancelled. If you would still like to purchase this item please resubmit your order following any amendments you have made. For Play.com item(s) it is not necessary to re-submit your order. Your outstanding item(s) will be shipped as soon as we can process the payment. If you have any difficulties please contact our Customer Service Team on 0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our opening hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday. Kind Regards, Play Lenke til kommentar
Stream Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Play.com lager(t?) krøll om man ønsker å betale £ i stedet for Euro. £ brukes bare nasjonalt så vidt jeg forsto. Jeg kjøpte spillet Race07 i begynnelsen av måneden. Betalte da i pund (£) med mitt Visa-kort. Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hadde samme problemet selv. Inntil jeg prøvde å skrive bynavn på adresselinje 2 siden det ikke var noe town-felt der. Da ble visakortet godkjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå