Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

tastatur fungerer ikkje /acer 4050/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må denne mest sansynelig sendes inn til Acer for reperasjon. Hvis du sender mail til "[email protected]" og si du trenger et retur skjema :)

Dette vel og merke er gratis hvis dataen din er under ett år eller om du har aver advantage garantien på den. Kan jo prøve å få lurt det inn under en form for reklamasjonsrett eller noe slikt da :)

*legge til mer info

Endret av Wenom^^
Lenke til kommentar

sikkert bare ledninge til tastaturet som sitt litt dårlig i hakket.. vet ikke hvor strenge acer er på det men dell veileder deg på tlf til å skru ut tastaturet å sjekke ledningen.. kan hende du mister garanti på dette?

men uansett klag til acer evt der du kjøpte maksinen.. dette bør uansett havne under reklamasjonsretten så lenge du ikkje har rævkjørt maskinen og den ser ut som ei misshandla hora..

Lenke til kommentar

maskina har blitt rækjørt opp og ned atte føre. sikkert nokon år gammal men funker helt perfekt utenom tastaturet. var en bitch å opne jævelen, skuddde ut alle skruane klikka av hegslane framme men det er noko som henger igjenn bak på maskina der usb og vga utgångane er. skal eg ta i eller drage/skubbe?? snart bruker eg skrujarn enyway

Lenke til kommentar

det er ikke så vanskelig å få av tastaturet på denne modellen, det er muligens noen skruer på som fester middle cover (disse skruene vil eventuelt være på baksiden av hengslene) når du har skrudd ut disse kan du rive av middle cover, det er den delen som går ned til tastaturet, etterpå er det bare 2 små skruer som fester selve tastaturet.

Lenke til kommentar
når du har skrudd ut disse kan du rive av middle cover, det er den delen som går ned til tastaturet, etterpå er det bare 2 små skruer som fester selve tastaturet.

Det er 2 skruer på bakside ac PC-en, dei er skrudd av, men kva for retning og deler skal eg drage eller skubbe i? viss eg får vete det ordner resten seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...