loghiulf Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har problemer med dette høyttaler settet nå ! Jeg setter på en helt vanelig sang.. ikke nødvendig mye bass eller lignende.. det funker fett når jeg ikke spiller høyt, men så skrur jeg opp litt, da begynner bassen og skumre og kansje skurre litt. Lyden blir helt forferdelig. Hva kan være galt, det var ikke sånn da jeg fikk d. Er de sprengt? Lydkort: Hercules Fortissimo 3 ,7.1 Lenke til kommentar
loghiulf Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Ingen som vet ??? Hvis de er sprengt på grunn av og ha blitt spilt for høyt på, har jeg mulighet til og få nye på garantien ? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Mitt sett oppførte seg akkurat likedan. Nå har jeg ikke lyd i bassen i det hele tatt. Sender dem inn igjen når jeg har råd til mellomlegget til z-680. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Mine funker helt topp! Lenke til kommentar
Urban2k3 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg har opplevd det samme med et hifi - anlegg.. men fant ut at det bare var en sikring som hadde ryket..... det koster ikke mye, men er ikke sikker på hvordan bassen din er bygd...det pleier jo også å være innebygd forsterker i de subbene....det kan også ha vært en sikring i den.. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jg, hadde ikke slike problemer. Men jg solgt settet fordi jeg ikke likte dem til musikk bassen er for buldrete finnes ikke strammhet. Har nå Klipsch ProMedia 5.1 som jeg er glitrende fornøyd med! Her er det ikke snakk om buldrete bass nei, stram og fin! fryd og høre på Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Skru ned Wave Output i Volume Control(i systray...) i Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå