Frogg_Frozt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hei. jeg har en nokia n95. har hatt den i ett halvt år nå. plutselig så ble det liksom så dårlig plass på telefonminne att jeg bare fikk plass til ca 50 mld. så jeg slettet litt som ligger på telefonminne men det ble bare mindre å mindre plass. nå får jeg ikke inn en eneste mld en gang. jeg skjønner ikke hva det er. noen som har aning? jeg vill helst ikke sende den inn på service forde jeg har ikke noen annen telefon. men. jeg skjønner bare ikke. blir litt frusteret. går det ann å formatere den? Lenke til kommentar
StianHF Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Forskjellige koder for å formatere S60-telefoner: Soft reset *#7370# Hard reset *#7780# Om det ikke hjelper, kan du prøve å slå av telefonen. Så trykker du og holder inne følgende taster mens du slår på telefonen: "3", "svaretast/grønn tast" og "*". Hold inne tastene til mobilen starter opp. Lenke til kommentar
Frogg_Frozt Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 tusen takk. det fungerte ikke med det første. men det med å holde inne knappene fungerte. mista noen nummere. men det får bare være når den fungerer igjenn... var litt desp ei stund. jeg sender jo ca 100 mld om dagen å da blir det kjett å ikke få noen... hehe så igjenn tusen takk Lenke til kommentar
trampoline Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvorfor ikke lagre meldingene på minnekortet? Da er det jo liksom ikke måte på hvor mange mld du kan lagre. I meldingsmenyen går du inn i innstillinger og "annet". Der kan du skifte til "minne i bruk: minnekortet" Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Såvidt jeg har sett, er det vanskelig å ta backup av meldinger som ligger på minnekortet. Noen som har fått til dette? jeg har nå sms både på minnekortet og telefonminne, og selv om jeg bytter under Settings, vil den ikke flytte meldingene riktig over til ett og samme sted :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå