Gå til innhold

Finnes det tilbydere av "tradisjonelle" nummer?

Anbefalte innlegg

Jeg er IKKE på jakt etter noe gullnummer,men lurer på om det finnes noen som tilbyr gode tradisjonelle nummer,som begynner på 905,910,915,920,950 0g 980?! Hva som kommer etter spiller ingen rolle.

Hvor finner jeg noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Jeg er IKKE på jakt etter noe gullnummer,men lurer på om det finnes noen som tilbyr gode tradisjonelle nummer,som begynner på 905,910,915,920,950 0g 980?! Hva som kommer etter spiller ingen rolle.

Hvor finner jeg noe slikt?

Hmmmm...må ta litt på husken. Dette er mobilnummer. 905, 915 og 950 tilhører TeleNorMobils opprinnelige serie. 920og 980 er tilsvarende fra NetCom. 910 er eller blir returnert fra TeleNorMobil (personsvarnummer) og du får neppe noe nummer i den serien. Dermed er det bare å gå til en forhandler og se hva han kan skaffe deg.

Lenke til kommentar

Det er bare å følge med på bruktmarkedet her hos Amobil, qxl.no, mobilen.no og finn.no for å finne mobilnumre til salgs av forskjellig art. Mange tror de sitter på gullgruver med utrolige prisantydninger for ganske ordinære mobilnumre, men det vil sikkert være mulig å finne et rimelig nummer i 9-serien som du etterspør. Ellers kan du forhøre deg om ønskenummer fra Telenor hos en forhandler, da har du mulighet å søke etter ledige nummer basert på sifre du oppgir.

Jeg liker av en eller annen ukjent grunn selv mobilnumre i 9-serien best, numrene mine er i 908- og 988-serien.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Hvis du bestiller et abonnement hos Chess (eksempelvis Touch, ingen etableringsavgift) så kan du velge mellom flere 94X-nummer.

Hos Lebara kan du bestille et kontantkort til 49 kroner og velge mellom flere 96X-numre.

Når det abonnementet du har bestilt blir aktivt kan du fritt portere det til den operatøren du ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...