Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvilket band synes du er best av Velvet Revolver eller Guns N' Roses 2007? Velvet Revolver inneholder for det meste "sparka" guns n' roses medlemmer da! bla. Slash så jeg velger Velvet Revolver Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvilket band synes du er best av Velvet Revolver eller Guns N' Roses 2007? Velvet Revolver inneholder for det meste "sparka" guns n' roses medlemmer da! bla. Slash så jeg velger Velvet Revolver Har du hørt noe av GnR fra 2007? Etter hva jeg har hørt så ble GnR oppløst og noen av medlemmene joina Velvet Revolver, som aldri ble noe stor suksess etter min mening! Men GnR er bra! Sku ønske de holdt på ennå Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Velvet Revolver er kanskje ikke full så kjent men de beste fra Guns N' Roses bortsett fra Axl er jo i det bandet nå Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Velvet Revolver er kanskje ikke full så kjent men de beste fra Guns N' Roses bortsett fra Axl er jo i det bandet nå Ja greit nok. Men vokalisten i Velvet (Scott Weiland) gir meg et helt annen inntrykk enn hva GnR gjore.. Savner Axl ennå han var litt nabb Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 De er nokså like, bare ikke stemmen da. Like drugactive Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 De er nokså like, bare ikke stemmen da. Like drugactive De har vel noen likehetstreff, som å være ganske lettkledde på scenen feks Trodde Axl hadde roa seg med stoffet sitt....? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Begge to er "reine" nå da, men de har vært nokså dophuer begge to Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Guns'n'Roses 2007", hva er det for slags merkverdig band? Gjorde de noe av betydning i fjor, eller noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Guns'n'Roses 2007", hva er det for slags merkverdig band? Gjorde de noe av betydning i fjor, eller noe i det hele tatt? Har GNR egentlig noen gang gjort noe av betydning? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har GNR egentlig noen gang gjort noe av betydning? Ja. Tross delte meninger her på forumet er Appetite for Destruction et av tidenes album Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har GNR egentlig noen gang gjort noe av betydning? Ja. Tross delte meninger her på forumet er Appetite for Destruction et av tidenes album Aia. Jeg står nok dessverre på den siden som ser på GNR som et høyst middelmådig og særdels overvurdert band Uansett, jeg har ikke hørt mer enn et par sanger av Velvet Revolver, og jeg kan ærlig talt ikke si jeg likte det jeg hørte noe særlig. Men nå liker jeg ikke de nye sangene jeg har hørt med GNR heller, så det blir gamle GNR som går seirende ut (på tross av at jeg ærlig talt ikke liker dem noe særlig heller, utover en og annen sang). Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Enig i det, har aldri fått noe ståpels i retning Velvet Revolver. G'n'R derimot hadde noe sleazy ved seg som de klarte å koble sammen med potent alternative-glam på et riktig festlig vis. Greit nok, Paradise City er en ganske irriterende låt i ettertid, men det er riktig mye fint på Appetite likevel. Synd at rullegardina gikk litt ned med Use Your Illusion-platene og gigantomanien som etterhvert så ut til å ta over vokalistens tvilsomme hjerne, men sånn går det vel av og til. Tror ikke verden egentlig savner Guns'n'Roses, sånn sett Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror ikke verden egentlig savner Guns'n'Roses, sånn sett Verden kan gå og ta seg ei bolle... Når det gjelder VR vs dagens GnR: Musikken: VR Vokalen: GnR Scott Weiland sin vokal intresserer meg på linje med en gjennomsnittlig gråstein. Selv om musikken stort sett heller ikke gir meg ståpels så hadde jeg nok likevel hørt på bandet, hadde ikke Weiland vært vokalist. Axl Rose har verdens råeste stemme, men de 3/4 låtene jeg har hørt at det nye GnR innbyr ikke akkurat til videre høring. Jeg håper Chinese Democracy blir bedre enn som så, men jeg frykter dessverre det verste... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Råeste? Tja, smaken er som baken;delt. Jeg sitter på andre rompeballen i den saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå