Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Legenden om Narnia - Prins Caspian


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et nært forhold til den gamle serien, som sikkert mange andre som opplevde den i sin barndom, den ahr en helt spesiell stemning den første filmen ikke nådde opp til. Traileren inneholder ikke overraskende mye slagsener, men jeg håper filmen ikke bare slag, selv om historien har mye kjemping i seg. Som Klilleng sier, jeg krysser fingrene for at vi får oppleve noe av stemningen, men jeg må nesten innrømme jeg får Narniastemningen bare jeg hører navnet Narnia. De som ikke har det slikt, får sikkert en annen opplevelse.

Endret av zonko
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jepp, men det var regissøren fra Shrek. Synes den første filmen fungerte utmerket i forhold til boka. Men utfra denne traileren å dømme så vet jeg ikke helt angående denne filmen. For det første, det er helt idiotisk å avsløre med én gang at "I think WE lived here". I boka tar det evigheter før de finner ut av dette og de går dritlangt rundt omkring uten å skjønne hva i svarte de gjør der og NÅR de er. Men effektene ser veldig bra ut. Og forhåpentligvis har skuespillerne blitt flinkere da de som spilte ungene (unntatt Lucy og Edmund) sugde veldig. Får bare håpe :) Men boka er genial! Det er dessuten hele serien. Anbefales å lese den aller første boka som fungerer mer som Silmarillion til Lord of the rings.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...