It's me Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvordan kan man best rense "vanlige" dataskjermer? Min begynner å bli ganske skitten, så den MÅ renses. Har også to bærbare som virkelig trenger en renses. Lurer også hvordan man renser tv'er på en bra måter. Noen væsker el. som er bra til dette? Noen andre gode råd til å rense dataskjermer, laptopskjermer og tv'er? På forhånd takk... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det finnes et Jif-produkt til rensing av CRT-skjermer. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Testet akkurat Clean Plus fra WinClean (BilXtra) på laptop`en, og det ble rent og pent uten riper. Vet ikke hvordan det funker i det lange løp, men kommer vel til å bruke denne servietten ved neste rens også hvis jeg ikke oppdager noe negativt... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg var innom Komplett og så noe som het Fellowes, kjøpte og prøvde den, virker bra... men nå er skjermen skitten igjen (etter 3 måneder), så det er på tide å rense igjen... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Antirefleksbehandlinger etc. tror jeg ikke har godt av væskebaserte rensemetoder. Men på min skjerm, som hadde blitt relativt gul etter intenst Rødmixforbruk, brukte jeg "brillefiller". Ligner på våtservietter men er beregnet på briller. Fungerer veldig bra og er heller ikke veldig dyrt. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Viktig at man ikke bruker papir som er litt hardt (typisk tørkerull). Er jo slikt man ødelegger briller i lengden;-hvis man ikke bruker riktig papir; slik at de får tusentalls bittesmå riper. Det samme for dataskjermen. Dreier seg kun om glass (CRT)! Bruk brilleklut eller hvert fall dasspapir istedet for tørkerull, ettersom dasspapir er mykt --hvert fall LAMBI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå