Robbansvenske Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hej, førlängde mitt netcom abbonemang. Telfonen har nyeste firmware men ringlyden førblir LAV uansett setting. Vid øvrigt bruk av lyd som mp3 eller spille av ringelyden är den stark og klar. Netcom sier att jag MÅ levera den på service! Men jag har ju køpt en NY telefon..vill inte ha en NY telefon som inte fungerar riktig från start! Vilka åtgärder ska jag ta nu? Har sänt ett mail redan..de sier som sagt..levere den till service. De borde ju sänd ny med en gang..s e r v i c e heter det och kvalitetsikkring. aldri mere netcom! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hvilken mobil er dette? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 nokia 6086, helt ny om än billig modell.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 nokia 6086, helt ny om än billig modell.. Vel; 1. Du kunne bedt dem sende inn som DOA. Det hadde kanskje gått bedre om! det er en feil ved produktet. At du ikke syns ringetonen er høy nok er nokså subjektiv mening, så jeg vil ikke si om det er mangel eller ikke da jeg ikke har hørt den. Men uansett. En annen ting kan jo være brukerfeil ettersom høytaleren fungerer fint i andre settinger. 2. Nei, du har ikke krav på noe ny telefon. De kan ikke vite om det er en feil, eller brukerfeil, og de kan ikke vite om det er selvforskyldt skade. Jeg forstår heller ikke hvorfor netcom som operatør skal henges for det, det er Moobi som er et eget selskap som har ansvaret. Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Helt enig! Er dessverre ikke slik at "kunden har alltid rett"... Netcom.. eller Moobi i dette tilfellet må få mulighet til å se at telefon faktisk ikke fungere som den skal, og at det er noe galt med den. De kan dessverre ikke stole blindt på kundene.. Noe som ville vært dårlig butikk.. Sånn er det også dessverre når man kjøper noe via tlf/nett Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ja det ni sier är väl sant..var dumt av mig att køpa med abbonemang på det viset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå