Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Altså , jeg brukte den på tanta mi sin HD i helga med HD kabel, og har nå kommet hjem til den normale SCART kabelen. Men, jeg får ikke noe bilde? Jeg har holdt inn POWER-knappen, og den piper 2 ganger, for så å slå seg av. Men likevel, ingen bilde på restart. Anyone? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du må gjøre om innstillingen til scart på hd-tven Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Du må gjøre om innstillingen til scart på hd-tven Et lite problem det, den er i Molde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 mener og huske at man kunne holde inn på knappen i 5 sek eller noe så ble den reset Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 mener og huske at man kunne holde inn på knappen i 5 sek eller noe så ble den reset Ja, du skal holde inne knappen i ca 7-8 sekunder for en hard reset. Da vil ps3 sende bilde og lyd ut av begge utgangene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 mener og huske at man kunne holde inn på knappen i 5 sek eller noe så ble den reset Ja, du skal holde inne knappen i ca 7-8 sekunder for en hard reset. Da vil ps3 sende bilde og lyd ut av begge utgangene. Har gjort det. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 mener og huske at man kunne holde inn på knappen i 5 sek eller noe så ble den reset Ja, du skal holde inne knappen i ca 7-8 sekunder for en hard reset. Da vil ps3 sende bilde og lyd ut av begge utgangene. Har gjort det. Prøvd å gjøre det når du slår den på??? Ihvertfall da du skal gjøre det Lenke til kommentar
dannad Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Slå på strømbryteren bak, og så trykk -og hold inne på-knappen i ca 5 sekund. Det mange gjør feil er å skru PS3'ern PÅ før de holder knappen inne, noe som bare vil resultere i å slå den av igjen Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Stemmer dette ja, når den er skrudd av på vanlig måte, så holder man inne "på" knappen i 5-7sek. Ikke knappen på kontrollen, ikke bak, men den forran på konsollen. Man vil høre et pip etter man har holdt den inne lenge nok, og det vil da komme bilde. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ah! Da skjønner jeg. Har alltid slått den av jeg Nå funker det! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå