Mr.Hbbz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei, jeg har kjøpt en bil med spilleren som står i topic. Første bil btw Fjernkontrollen fulgte ikke med og det ser ut som forrige eieren har mistet den. Vet noen om det er mulig å skaffe en slik fjernkontrol? Hvor dyrt vil det bli tror dere? Takk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://www.bilradiospes.no/prodliste.php?kid=16&ukid=98 Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Takk for svar Regner med det blir denne : http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1597 ? Er det noe jeg må gjøre for å få kontakt mellom kontrollen og spillern? Eller greier den det av seg selv? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 den skal fungere på de fleste. litt usikker på om den fungerer på eldre spillere da Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har en fjernkontroll til overs etter den forrige spilleren min ble stjelt. Det var en 6900IB, så litt nyere modell enn din regner jeg med. Fjernkontrollen ser slik ut, tipper den funker på de fleste spillere. Er hvertfall akkurat samme som jeg fikk med min nye pioneer spiller. Hvor i landet holder du til? Bor du i nærheten kan du jo få teste den. Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har en fjernkontroll til overs etter den forrige spilleren min ble stjelt. Det var en 6900IB, så litt nyere modell enn din regner jeg med. Fjernkontrollen ser slik ut, tipper den funker på de fleste spillere. Er hvertfall akkurat samme som jeg fikk med min nye pioneer spiller. Hvor i landet holder du til? Bor du i nærheten kan du jo få teste den. Jeg holder til i Horten, Vestfold. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var litt i lengste laget ja.. Men du kan selvsagt få kjøpe den for en billig penge. Bare send meg en pm hvis du er interessert. Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 jeg bor i horten, vestfold og har 2-3 sånne kontroller liggende.. bare si ifra, så kan du teste en.. Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 jeg bor i horten, vestfold og har 2-3 sånne kontroller liggende.. bare si ifra, så kan du teste en.. Det hadde vært skikkelig fint Har sendt deg en pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå