Hayer Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei! BuildLog Creating temporary file "c:\Documents and Settings\Hayer\Mine dokumenter\Visual Studio 2008\Projects\FPS Map Editor 2\FPS Map Editor 2\Debug\RSP0000033424736.rsp" with contents [ /Od /D "_MBCS" /Gm /EHsc /RTC1 /MDd /Fo"Debug\\" /Fd"Debug\vc90.pdb" /W3 /c /ZI /TP ".\main.cpp" ] Creating command line "cl.exe @"c:\Documents and Settings\Hayer\Mine dokumenter\Visual Studio 2008\Projects\FPS Map Editor 2\FPS Map Editor 2\Debug\RSP0000033424736.rsp" /nologo /errorReport:prompt" Creating temporary file "c:\Documents and Settings\Hayer\Mine dokumenter\Visual Studio 2008\Projects\FPS Map Editor 2\FPS Map Editor 2\Debug\RSP0000043424736.rsp" with contents [ /OUT:"C:\Documents and Settings\Hayer\Mine dokumenter\Visual Studio 2008\Projects\FPS Map Editor 2\Debug\FPS Map Editor 2.exe" /MANIFEST /MANIFESTFILE:"Debug\FPS Map Editor 2.exe.intermediate.manifest" /MANIFESTUAC:"level='asInvoker' uiAccess='false'" /DEBUG /PDB:"C:\Documents and Settings\Hayer\Mine dokumenter\Visual Studio 2008\Projects\FPS Map Editor 2\Debug\FPS Map Editor 2.pdb" /DYNAMICBASE /NXCOMPAT /MACHINE:X86 kernel32.lib user32.lib gdi32.lib winspool.lib comdlg32.lib advapi32.lib shell32.lib ole32.lib oleaut32.lib uuid.lib odbc32.lib odbccp32.lib ".\Debug\main.obj" ] Creating command line "link.exe @"c:\Documents and Settings\Hayer\Mine dokumenter\Visual Studio 2008\Projects\FPS Map Editor 2\FPS Map Editor 2\Debug\RSP0000043424736.rsp" /NOLOGO /ERRORREPORT:PROMPT" Output Window Compiling... main.cpp c:\documents and settings\hayer\mine dokumenter\visual studio 2008\projects\fps map editor 2\fps map editor 2\main.cpp(93) : warning C4244: '=' : conversion from 'int' to 'float', possible loss of data c:\documents and settings\hayer\mine dokumenter\visual studio 2008\projects\fps map editor 2\fps map editor 2\main.cpp(94) : warning C4244: '=' : conversion from 'int' to 'float', possible loss of data Linking... LINK : fatal error LNK1561: entry point must be defined Results Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Hayer\Mine dokumenter\Visual Studio 2008\Projects\FPS Map Editor 2\FPS Map Editor 2\Debug\BuildLog.htm" FPS Map Editor 2 - 1 error(s), 2 warning(s) Skjønner ikke en dritt av meldingen, bruker Visual C++ 2008 Express Edition help pl0x Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva med å få se kildekoden? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Entry point i et Windows program er tåpelig vanskelig å få til Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 int findFree_Matrix(); int findFree_Object(); int findFree_Image(); int findFree_Sound(); int findFree_Mesh(); struct matrixsize { float xSize; float zSize; int xSegments; int zSegments; }; struct vertex3 { float x; float y; float z; }; struct vertex2 { float x; float y; }; class Matrix { public: int number; vertex3 position; matrixsize size; void Matrix::Create(); void Matrix::Update(); void Matrix::Position(); }; void Matrix::Create() { number = findFree_Matrix(); dbMakeMatrix( number , size.xSize , size.zSize , size.xSegments , size.zSegments ); } void Matrix::Update() { dbUpdateMatrix(number); } void Matrix::Position() { dbPositionMatrix(number , position.x , position.y , position.z); dbUpdateMatrix(number); } int findFree_Matrix() { int i = 1; while (dbMatrixExist(i)) { i++; } return i; } int findFree_Object() { int i = 1; while(dbObjectExist(i)) { i++; } return i; } int findFree_Image() { int i = 1; while(dbImageExist(i)) { i++; } return i; } int findFree_Sound() { int i = 1; while(dbSoundExist(i)) { i++; } return i; } int findFree_Mesh() { int i = 1; while(dbMeshExist(i)) { i++; } return i; } void main() { dbSyncOn ( ); dbSyncRate ( 70 ); Matrix Matrix1; Matrix1.size.xSegments = 10; Matrix1.size.zSegments = 10; Matrix1.size.xSize = Matrix1.size.xSegments * 64; Matrix1.size.zSize = Matrix1.size.zSegments * 64; } Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det heter int main, Java er vel det eneste programmeringsspråket som bruker void main av en eller annnen idiotisk grunn. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skjønner ikke en dritt av meldingen, bruker Visual C++ 2008 Express Edition VS gir nesten alltid ut en feil kode (i ditt tilfelle LNK1561) og den kan brukes til å få mer info om feilen din, og det kan være veldig kjekt. Linker Tools Error LNK1561 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå