sparemaster Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hei. Har hørt rykter om at man ikke får registrert 2-takts lettsykler i 2008. Skal kjøpe en Husqvarna WRE 2007 mod. til sommeren. Lurer på om man får registret den på hvite skilt da? Eller gjelder dette bare for 2008 modellene? Vet ikke er ganske usikker på disse nye reglene så derfor søker jeg svar. Takk på fårrhånd! Endret 21. januar 2008 av sparemaster Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hei. Har hørt rykter om at man ikke får registrert 2-takts lettsykler i 2008. Skal kjøpe en Husqvarna WRE 2007 mod. til sommeren. Lurer på om man får registret den på hvite skilt da? Eller gjelder dette bare for 2008 modellene?Vet ikke er ganske usikker på disse nye reglene så derfor søker jeg svar. Takk på fårrhånd! Rykter er ikke bestandig sanne, og det er de heller ikke dette tilfellet Ingenting å bekymre seg for! Endret 25. januar 2008 av mbSolli Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det ryktet går hvert eneste år, og stemmer like lite hver gang. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Rykter er ikke bestandig sanne nei, men det hender likevel at dem oppstår av en sannhet. Unntaksordningen for utslippskravene i Euro-3 gikk ut ved nyttår, det vil si at det ikke er mulig å førstegangsregistrere Euro-2 sykler lenger. Det har ikke noe spesifikt med totaktere å gjøre, men siden dem slipper ut mest avgasser bruker dem ofte lenger tid på å implementere dem nye standardene, så det vil være et større problem for en del av dem. Om det gjelder din sykkel aner jeg ikke. http://www.mc24.no/article.php?articleID=1...;categoryID=112 Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Er WRE 07 modellen en euro 2? tenkte å høre me snellingen om d va muli å kjøpe en 07 wre å registrere den. ka du trur? Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vet ikke, men siden de fortsetter å selge disse syklene så regner jeg med at de går an å registrere! Det som er er jo at de blir mer nedplombert for å redusering av utslippene. Kontak snellingen og hør med dem, og få et konkret svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå