pr0phezy Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Driver og kikker på dvd-rom nå... Når jeg dreiv å surfa rundt for å finne priser etc. la jeg merke til to ord: Tray og Slot-in Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Slot-in - Retail med 2 spill (DVD-A06S) 995,- Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray - Bulk (DVD-116) 825,- Noen som kan gi meg noe info om hva disse to ordene betyr?? Og er det noen som har noen gode erfaringeranbefalinger når det gjelder dvd-rom...med hensyn til accesstiden, støy etc. etc.? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Slot-in er en mekanisme som du finner i de fleste bilstereospillere. En sprekke i spilleren som du stapper plata inn i. Tray er en standard spiller med skuffe på. - s Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Takker masse for opplysningen...burde jo ha tenkt meg til det selv da, i og med at tray betyr sprekk på engelsk :razz: Noen som har noen gode anbefalinger når det gjelder dvd-rom også eller? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Pioneer slot-in er bra Pål Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Det er Pioneer Tray også. Kun en smakssak om du foretrekker å dytte plata rett i spilleren, eller åpne en skuffe... Slot-in kan være litt hard med plater ved uforsiktig bruk (kan i verste fall lage riper). Sjekk at plata ikke har 3 kilo grus på seg når du dytter den inn. Knut-Ivar [ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-01-08 16:10 ] [ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-01-08 16:10 ] Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 trodde forskjellen også var at den ene støtter spdif lydutgang... Lenke til kommentar
mcper Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 prophezy, berre til opplysning: tray=brett,skuff slot=sprekk,spor mvh per Lenke til kommentar
gloom Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 per, you beat me to it. :smile: Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Quote: On 2002-01-08 14:42, pr0phezy skrev:Takker masse for opplysningen...burde jo ha tenkt meg til det selv da, i og med at tray betyr sprekk på engelsk :razz:Noen som har noen gode anbefalinger når det gjelder dvd-rom også eller? Tray betyr faktisk skuff :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Slot in er mye bedre og kulere enn skuff. mye mer praktisk. (du kan forresten montere spilleren sidelengs også..) Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 ser at pioneeren ikke er på lageret mer (på komplett), men at de har noen LG`er og samsung`er inne nå, er det noen som vet om de er noe å satse på, vet at pioneer er et godt merke?, men siden de ikke har den inne, så hadde det vært en mulighet å satse på noe fra en annen produsent? har også sett på andre wbshoper, og det ser ut som alle er tomme Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Quote: On 2002-01-08 18:02, LoserID skrev:ser at pioneeren ikke er på lageret mer (på komplett), men at de har noen LG`er og samsung`er inne nå, er det noen som vet om de er noe å satse på, vet at pioneer er et godt merke?, men siden de ikke har den inne, så hadde det vært en mulighet å satse på noe fra en annen produsent?har også sett på andre wbshoper, og det ser ut som alle er tomme Samsung'en er god kvalitet på.. Bor du i Oslo området vet jeg at de har Pioneer slot-in spilleren inne på lager. Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 ja jeg gjør det, men på webshoppen står det at de ikke får inn får den 31 jan, men det er kanskje på lageret i sandefjord, må jeg til oslo da hvis jeg vil få tak i pioneeren? Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Visste egentli at det var omvendt ang. tray, og at tray betyr skuff etc. Var bare bittelitt trøtt etter å ha hatt en våkenatt natten i forveien før jeg skrev på forumet :wink: Ellers takk for tips ang. dvd-rom...tar nok en tur til Oslo og kjøper pioner slot-in senere i dag hvis det stemmer det om at de har den på lager der! Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Pioneer Slot-In er kjempebra, MEN bråker noe j!"!#"lig. Personlig angrer jeg litt på at jeg kjøpte den i Slot-In utgave. Hvis jeg dekker til "sloten" med håndflaten når spilleren er i bruk, halveres støyen. Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Hmm...støy kan bli et proble, mulig jeg kjøper tray isteden, har i alle fall ringt komplett i Oslo og fått den lagt av til meg nå...de hadde noen få igjen på lager! Får prøve å få den demonstrert eller no før jeg kjøper den! Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Finnes det noen gode slot-in brennere? Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray - Bulk (DVD-116) 825,- Kjøper du denne, kan du i tillegg hente et program som senker avspillingshastigheten om du skal spille dvd på den australske supportsiden for pioneer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå