Gå til innhold

Kvifor er playstation 3 60 GB så populær?

balder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 40 GB ps3, og har slim ps2. ps2 har jeg kanskje brukt 3 ganger. kommer aldri til å spille ps2 spill uansett :) eneste jeg kunne tenkt meg på 40gb er minnekortleseren.

Syntes også at det holder med en 40 gb. Skulle selvfølgelig gjerne hatt en 60 gb :whistle: ,men etter som den ikke er i produksjon, ikke gidder jeg å vente på 80 gb?/120gb, ikke vil jeg importere en fra utlandet og jeg vil heller ikke kjøpe en til 9000,-. For meg holder det med 40gb for jeg kommer nok ikke til å spille ps2 spill isåfall tar jeg fram ps2'en kobler den til(tar 1 min) legger den tilbake igjen så ferdig. Gjør gjerne dette og sparer noen tusen. :cool:

Lenke til kommentar

Solgte min 60 gb igår for 7700,- la med ett ps3 spill + 3-4 gammle ps2 spill. Reiste rett på sjappa og kjøpte meg en 40 gb +2 spill. sitter igjen med nesten halve summen. En bra deal det, spør dere meg :-) Og en annen ting, 40 gb maskina jeg fikk er så og si lydløs. Noe som 60 gb langt ifra var. :-D

Lenke til kommentar
rart.. jeg har to 60 gb og begge er helt lydløse, nesten utrolig.

Det er litt rart ja, att en og samme modell ikke har samme lydnivå. Men har jo sett rundt omkring på nettet att min er/var ikke den eneste som "bråka" Altså, ikke like mye som en 360. Men nok til att det kunne høres ganske godt.

Lenke til kommentar

Det er litt rart ja, att en og samme modell ikke har samme lydnivå. Men har jo sett rundt omkring på nettet att min er/var ikke den eneste som "bråka" Altså, ikke like mye som en 360. Men nok til att det kunne høres ganske godt.

har vært diskutert opp og ned i mente her på forumet. Ps3ene bråker forskjellig, så enkelt er det, om jeg skrur av all lyd og plasserer hodet mitt 1 meter i fra ps3en så sliter jeg med å høre viften. Legger jeg hodet helt inntill så hører jeg den, men på ingen måte høyt.

Andre derimot hører ps3en fra sofaen når dem slår av lyden.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

har vært diskutert opp og ned i mente her på forumet. Ps3ene bråker forskjellig, så enkelt er det, om jeg skrur av all lyd og plasserer hodet mitt 1 meter i fra ps3en så sliter jeg med å høre viften. Legger jeg hodet helt inntill så hører jeg den, men på ingen måte høyt.

Andre derimot hører ps3en fra sofaen når dem slår av lyden.

Er glad for at 40 gb min ikke "bråker" noe særlig. Er slitsomt å skulle høre på når en ser film eller spiller et spill og du har lavt lydenivå. Ikke noe særlig med en "bråkete" maskin hvis en tripper til tv'en midt på natten mens alle i huset sover for å spille ps3 :tease:

Lenke til kommentar
Hm... Sitter og vurderer om jeg skal selge min 60 GB maskin. Hvor mye tror dere jeg kan få for den med 2 håndkortollere og motorstorm? 6,5-7000?

Trur nok 7000 er nok en grei pris tror jeg. Har jo ikke sjekket andre priser men det er i alle fall flere 60 gb uten eksrta tilbehør som har gått for 7000.

Endret av PeaceOwner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...